امام جمعه زرند:

نامگذاری امسال راهبردی ارزشمند برای شکوفایی اقتصاد است

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: نامگذاری امسال راهبردی ارزشمند از سوی رهبر معظم انقلاب برای شکوفایی اقتصاد کشور است.

امام جمعه زرند گفت: نامگذاری امسال راهبردی ارزشمند از سوی رهبر معظم انقلاب برای شکوفایی اقتصاد کشور است.

Ebrahimi1

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را بیانگر اهمیت آن در جامعه دانست و اظهار داشت: نامگذاری امسال  راهبردی ارزشمند از سوی رهبر معظم انقلاب برای شکوفایی اقتصاد کشور است.

 

خطیب جمعه زرند با تاکید بر گسترش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی گفت: اگر ما کالایی که در کشور تولید می‌شود مشابه آن را وارد کنیم این حرام شرعی است.

 

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان عنوان کرد: همه باید در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی حرکت جهادی داشته باشیم و در عرصه اقتصادی بدون توجه به روابط خارجی به توانمندی‌های داخلی توجه ویژه داشته باشیم.

 

ابراهیمی، پرورش و بالفعل ساختن استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی و ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن تولید را از مهمترین راه‌های محقق شدن شعار امسال عنوان کرد.

 

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مسلمان سوریه از سکوت مجامع بین‌المللی به‌ویژه سران کشورهای اسلامی به‌شدت انتقاد کرد.

 

انتهای پیام/