امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

اشتغالزایی کارخانه فولاد زرند ایرانیان برای ۱۵ هزار نفر/ برای تحقق شعار سال باید با برنامه و رویکرد مشخص حرکت کنیم

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از کارخانه فولاد زرند ایرانیان زمینه اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از کارخانه فولاد زرند ایرانیان زمینه اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

 

amiri zarand

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان اقتصاد مقامتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت، همه مدیران باید با انگیزه و برنامه‌ریزی دقیق تمام توان خود را برای تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به‌کار گیرند .

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان رونق تولیدات داخلی و مصرف تولید داخلی و  جلوگیری از واردات را از مهم‌ترین راه‌های تحقق نامگذاری سال ۹۶ برشمرد و گفت: جلوگیری از واردات زغال‌سنگ و… از راه‌های رونق معادن و ایجاد اشتغال است.

 

وی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری که توسط شرکت میدکو در شهرستان صورت گرفته در سال جاری شاهد رشد و توسعه اقتصادی و افزایش آمار اشتغالزایی در منطقه هستیم و دراین راستا در سال جاری طرح فولاد به بهره‌برداری می‌رسد.

 

امیری افزود: با بهره‌برداری از کارخانه فولاد زرند ایرانیان زمینه اشتغال بیش از ۱۵ هزارنفر به‌طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد و زمینه راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک صنعتی فراهم می‌شود .

 

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده اشتغال در دنیا را کارگاه‌های کوچک و خرد ایجاد کرده‌اند بر لزوم توجه و راه‌اندازی صنایع کوچک و متوسط تاکید کرد.

 

وی گفت: با راه‌اندازی صنایع کوچک و متوسط گام مهم و ارزشمندی در تحقق شعار امسال ایجاد می‌شود و زمانی که تولید افزایش یابد، اشتغال ایجاد می‌شود، رکود هم خود به خود از بین می‌رود.

 

امیری با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال باید با برنامه و رویکرد مشخص تلاش کنیم، عنوان داشت: مردمی‌بودن اصلی‌ترین رویکرد در اجرای اقتصاد مقاومتی است و تجربه نشان داده که حضور مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهگشا باشد و در این راستا مدیران باید بسترهای لازم برای حضور مردم در این عرصه را فراهم کنند.

 

وی درون‌زا بودن و تکیه بر داشته‌ها را یکی از مولفه‌های موثر در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید بسترهای لازم برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجموعه مدیران شهرستان باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خود را در راستای ظرفیت‌های شهرستان  در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و حوزه گردشگری تهیه و تدوین کنند.

 

انتهای پیام/