صدای زرند گزارش می‌دهد:

آمار نهایی ثبت نام‌شدگان نامزدی شوراهای اسلامی شهرستان زرند/ ۷۱۴ نفر ثبت‌نام شدند

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند آمار نهایی ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند ۷۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: مجموع ثبت نام کنندگان ۷۱۴ نفر بود که از این تعداد ۵۰ نفر را بانوان و ۶۶۴ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

به گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند آمار نهایی ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند ۷۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: مجموع ثبت نام کنندگان ۷۱۴ نفر بود که از این تعداد ۵۰ نفر را بانوان و ۶۶۴ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

 

وی اظهار داشت: مجموع کل داوطلبان شورای شهرهای شهرستان یعنی شهر زرند، خانوک، یزدان‌شهر و ریحان‌شهر ۱۴۱ نفر بود که ۱۰ نفر از این افراد زن و ۱۳۱ نفر از این عزیزان مرد بودند. همچنین مجموع کل داوطلبان شورای‌های روستا ۵۷۳ نفر بودند که ۴۰ از بین بانوان شهرستان و ۵۳۳ نفر از بین آقایان بودند.

 

خنجری در مورد شورای شهر زرند نیز گفت: تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام شده برای شورای شهر زرند ۸۸ نفر بودند که ۶ نفر را بانوان و ۸۲ نفر را آقایان شامل می‌شدند. همچنین تعداد کل داوطلبان شورای اسلامی شهر خانوک ۱۸ نفر بودند که ۱۶ نفر آقا و ۲ نفر خانم بودند. این آمار در مورد داوطلبان شورای اسلامی شهر ریحانشهر در مجموع ۲۰ نفر بودند که ۲ نفر را بانوان و ۱۸ نفر را آقایان شامل می‌شدند.

 

وی در مورد داوطلبان شورای شهر یزدانشهر نیز بیان داشت: در یزدانشهر ۱۵ نفر برای نامزدی شورای اسلامی این شهر ثبت‌نام کردند که تمام این ۱۵ نفر از بین آقایان بودند.

 

خنجری همچنین گفت: تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام شده در شورای‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان زرند ۴۷۱ نفر بودند که ۴۳۹ نفر مرد و ۳۲ نفر زن بودند. همچنین تعداد کل داوطلبان شورای اسلامی روستاهای بخش یزدان آباد ۱۰۲ نفر بودند که شامل ۹۴ نفر مرد و ۸ نفر زن بودند.

 

فرماندار زرند تعداد داوطلبین دارای سابقه‌ی ایثارگری را ۱۴۴ نفر و افرادی که پیش از این سابقه عضویت در شوراها را داشتند ۲۰۱ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از بین ۷۱۴ داوطلب ثبت‌نام شده ۲۵۸ نفر با سواد خواندن و نوشتن، ۱۷۰ نفر دارای مدرک دیپلم، ۷۰ نفر دارای مدرک فوق‌دیپلم، ۱۷۳ نفر با مدرک لیسانس، ۳۴ نفر فوق لیسانس، ۱ نفر دارای مدرک دکتری و ۸ نفر هم دارای تحصیلات حوزوی بودند.

 

وی همچنین گفت: بیشترین آمار سنی مربوط به دامنه‌ی سنی ۴۰-۳۶ سال بود. پیرترین داوطلب ثبت‌نام شده در شهرستان زرند علی‌جان رحمانی با ۸۰ سال سن (متولد ۲۹ شهریور ۱۳۱۶) مربوط به روستای دهنویه سربنان و جوانترین آن‌ها مجید عربپور با ۲۵ سال سن (متولد ۲۸ اسفند ۱۳۷۰) مربوط به روستای داهوئیه می‌باشند.

 

لازم به ذکر است که در این دوره از ثبت‌نام، شهرستان زرند با توجه به عدم وجود مشکلات در روند ثبت‌نام و نیز با توجه به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام شدگان به عنوان یکی از سه شهر برتر استان کرمان بود.

 

Amar SabtNam Zarand01

 

انتهای پیام/