محمدی، شهردار زرند:

راه اندازی شهربازی زرند تا تابستان ۹۶ / ایمن بودن وسایل در حال بررسی است

شهردار زرند گفت: شهربازی زرند تابستان سال جاری پس از ۵ سال تعطیلی بازگشایی می شود.

 

شهردار زرند گفت: شهربازی زرند تابستان سال جاری پس از ۵ سال تعطیلی بازگشایی می شود.

 

به گزارش صدای زرند، احمد محمدی در بازدید از شهربازی زرند، با اشاره به سرمایه گذاری های بخش دولتی و خصوصی در راه اندازی شهربازی زرند تصریح کرد: این اقدام به صورت ترکیبی از بخش خصوصی و شهرداری و با مدیریت شهرداری است. در صورت تمایل بخش خصوصی به سرمایه گذاری در بعضی از ابزارهای جدید با آن ها همکاری می کنیم.

 

محمدی با بیان اینکه بررسی و تقویت زیر ساخت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: دستگاه ها و سیستم های قبلی نیازمند تعمیرات و ایمن سازی هستند.

 

محمدی خاطر نشان کرد: در راستا استانداردسازی وسایل که از اهمیت زیادی برخوردار است، یک شرکت معتبر از تهران در حال بررسی استاندارد سازی و ایمن سازی وسایل است و مردم هیچ نگرانی برای استفاده از وسایل نداشته باشند.

 

او این را هم اضافه کرد: اقداماتی در راستای افزایش نشاط در این فضا صورت می گیرد که قریب به یک میلیارد هزینه دارد.

 

وی با بیان اینکه بخشی از فضای شهربازی به ورزش بانوان اختصاص یافته است، گفت: برای بانوان قسمتی را در نظر گرفته ایم که بتوانند در کمال امنیت، ورزش کنند.

 

محمدی از ایجاد فضایی مناسب در روز ۱۳ فروردین درشهربازی خبر داد و افزود: در روز ۱۳ بدر مردم نیاز دارند در فضایی باشند که سرسبز و با نشاط باشد، ما شهربازی را به عنوان زیرساخت های پارک و بوستان به نوعی آماده میکنیم تا مردم در این روز بتوانند استفاده کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد فضاهای فرهنگی نقش بسزایی در کاهش معضلات اجتماعی دارد، اظهار داشت: به عقیده کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی، در سال گذشته اقدامات فرهنگی ای که در شهر صورت گرفت منجر به کاهش ناهنجاری های اجتماعی شده است و راه اندازی شهربازی نیزدر راستای همین مسئله در دستور کار قرار گرفته است.

 

mohammadi

 

انتهای پیام/گفتارنو