قویدل دادستان زرند:

اشتغال مهمترین معضل جامعه ماست

سید مهدی قویدل در دیدار نوروزی با رییس و کارکنان میراث فرهنگی زرند ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به بحث اشتغال و تولید گفت: یکی از دلایلی که دستگاه قضایی به مسایل اجتماعی و حمایت از اشتغال توجه دارد این است که هر چقدر در تولید شغل و اشتغال افراد جامعه رو به جلو حرکت کنیم به همان اندازه معضلات و آسیبهای اجتماعی کمتر خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، سید مهدی قویدل در دیدار نوروزی با رییس و کارکنان میراث فرهنگی زرند ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به بحث اشتغال و تولید گفت: یکی از دلایلی که دستگاه قضایی به مسایل اجتماعی و حمایت از اشتغال توجه دارد این است که هر چقدر در تولید شغل و اشتغال افراد جامعه رو به جلو حرکت کنیم به همان اندازه معضلات و آسیبهای اجتماعی کمتر خواهد شد.

 

قویدل با تقدیر از تلاش های میراث فرهنگی در سال ۹۵ گفت: شناخت کاملی از مشکلات این دستگاه دارم اما خوشبختانه میراث زرند با دست خالی کارهای ارزشمندی انجام داده است.

 

رییس مجمع بسیج شهرستان زرند افزود: از شما می خواهم در سال جدید همچنان پر انرژی در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری گام بردارید و یکی از اولویت هایی که پیشنهاد می کنم تشکیل بانک اطلاعاتی استعدادیابی است.

 

دادستان زرند از شعار زدگی برخی دستگاهها اظهار گلایه کرد و گفت: نباید شعار سال مقام معظم رهبری صرفاً بر نوشته ها و حرف ها باقی بماند بلکه باید با یک حرکت جهادی و بسیجی وار این شعار تبدیل به شعور گردد.

 

سید مهدی قویدل افزود: ظرفیت های بزرگی در کشور وجود دارد که باید زیرساخت های لازم جهت بهره وری از این ظرفیت ها فراهم شود.

 

دادستان زرند اشاره ای به بخش سرمایه گزاری کرد و خاطرنشان ساخت دستگاه قضایی تلاش خود را جهت حمایت از این حوزه که می تواند عامل مهمی در تحقق شعار سال که مبتنی بر تولید و اشتغال است معمول خواهد کرد.

 

در این دیدار محمد اسلامی نماینده اداره کل میراث با اشاره به حمایت های دادستان که ریاست مجمع بسیج شهرستان را نیز عهده دار است از بحث اشتغال شهرستان گفت: همکاری نزدیک مجمع بسیج در برگزاری جشنواره سوهان سبب شد تا علیرغم همه ی تنگناها اما این جشنواره با شکوه برگزار شود که ماحصل آن رونق صنعت سوهان پس از این جشنواره است.

 

اسلامی افزود: بحمدالله تعامل و همکاری مثال زدنی در کل شهرستان برای فایق آمدن بر مشکلات و معضلات بیکاری ایجاد شده که نمونه بارز آن همت دستگاههای اجرایی ـ نماینده مردم ـ و رییس محترم مجمع بسیج و دادستانی محترم در راه صنعت گردشگری و نیز سوهان است.

 

didar modir miras1

didar modir miras2

 

انتهای پیام/