امام جمعه زرند:

انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است

امام جمعه در آیین دیدار نوروزی جمعی از طلاب زرند و کوهبنان، مقیم قم به همراه حبیب ا…خنجری فرماندار زرند از ایشان گفت: تلاش دشمنان در سال های انقلاب جهت نابودی اسلام بی ثمر بوده چرا که انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.

جمعی از طلاب زرند و کوهبنان، مقیم قم به همراه حبیب ا…خنجری فرماندار زرند با حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند دیدار داشتند.


به گزارش صدای زرند، در حاشیه بازدیدهای نوروزی جمعی از طلاب شهرستان زرند و کوهبنان، مقیم قم به همراه حبیب ا…خنجری فرماندار زرند با حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند دیدار نمودند.

 

حبیب ا… خنجری فرماندار در این دیدار، پیرامون تأکید مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصادی و تعیین شعار سال جدید با موضوع “اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال” مطالبی عنوان نمودند.

 

خنجری زرند را در بسیاری از زمینه ها اعم از اقتصادی، فرهنگی و مذهبی سرآمد سایر شهرستانها توصیف کرد و افزود: در جنگ تحمیلی حضور روحانیون زرندی در جبهه ها بسیار پررنگ و تأثیرگذار بود به گونه ای که شهرستان زرند در تقدیم شهدای روحانی به اسلام حائز رتبه اول در استان می باشد.

 

وی نقش روحانیون را در ترویج فرهنگ اقتصاد اسلامی کلیدی و مؤثر خواند و خاطرنشان ساخت: روحانیون و مبلغین می توانند با استفاده از احادیث و روایات باعث ترویج گفتمان اقتصادی در جامعه شوند که ثمره آن از ریشه کن شدن فقر و در نهایت سعادت مردم خواهد بود.

 

در ادامه امام جمعه زرند با اشاره به رسالت روحانیون در مباحث اجتماعی گفت: ما در آستانه برگزاری دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز قرار داریم مسئولین نیز باید علاوه بر توجه به مباحث اقتصادی، زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم نمایند.

 

وی افزود: تلاش دشمنان در سال های انقلاب جهت نابودی اسلام بی ثمر بوده چرا که انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است. ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی و هوشیاری کامل و در سایه ولایت فقیه نقشه های شوم دشمنان انقلاب را به نابودی و ناامیدی مبدل کرده اند.

 

وی افزود: هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست اما دشمنان همواره ساکت ننشسته اند و تلاش می کنند تا این امنیت را از ایران بگیرند.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی

 

انتهای پیام/