سرهنگ ماشاءالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت:

قتل به دلیل اختلاف ملکی و ناتوانی در کنترل خشم در دلفارد جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اختلاف ملکی و عدم کنترل خشم در روستای سولان دلفارد منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگر شد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ ماشاءالله ملایی گفت: ساعت ۱۸ امروز در پی تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ این شهرستان گزارش یک نزاع منجر به قتل اعلام شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.


وی گفت: ماموران با ورود به صحنه جرم ۲ نفر که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند و یکی از این افراد قاتل و دیگری ضارب بود که تحویل مقامات قضایی شدند.

 
وی بیان کرد: پس از بررسی حادثه مشخص شد در پی اختلافات ملکی چهار نفر در روستای سولان دلفارد با هم درگیر می شوند که در این درگیری یک نفر با ضربه چاقو زخمی شده و یک نفر هم به قتل می رسد.

 
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت برای مداوا اعزام شد و با وجود جراحت چاقو، سالم است.

 
وی افزود: دو نفر در این درگیری توسط ماموران انتظامی شهرستان جیرفت دستگیر شدند که یک نفر قاتل و دیگری ضاربی است که منجر به جرح شده است.

 
سرهنگ ملایی خاطرنشان کرد: این دومین نزاع منجر به فوت طی چند روز گذشته بوده که در بررسی های انجام شده علت این قتل ها عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای بوده است.

 
وی اظهار کرد: کنترل خشم در مناسبات اجتماعی باید جزء مهارتهای زندگی شناخته و آموزش های لازم داده شود تا شاهد این حوادث در جامعه نباشیم.

 
وی گفت: دستگاه‌های قضایی و انتظامی برخورد با اخلالگران نظم و امنیت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده اند لذا متولیان فرهنگ و خانواده ها نیز در این زمینه فعالیت جدی کنند تا شاهد این حوادث نباشیم.

 
شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان است.

 

انتهای پیام/ایرنا