فرماندار زرند خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی آمار اقامت مسافران نوروزی در زرند

فرماندار زرند گفت: آمار بازدیدهای گردشگری این شهرستان طی مدت فعالیت ستاد خدمات سفرهای نوروزی با رشد ۴۵ درصدی روبه‌رو بوده است.

به گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری اظهار داشت: آمار اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۰ درصدی و آمار بازدیدهای گردشگری طی مدت فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر با رشد حدود ۴۵ درصدی روبه‌رو بوده است.

 

خنجری فرماندار زرند

 

فرماندار زرند افزود: بر خلاف آنچه که تصور می‌شد با کاهش مسافرت‌ها به شهرستان به دلیل هشدارهای هواشناسی روبه‌رو باشیم اما شهرستان زرند آمار قابل توجهی از مسافران نوروزی را به نسبت سال قبل داشته است.

 

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های بومی‌گردی و ایجاد چند واحد اقامتی در اماکن متبرکه موجب شد آمار اقامت مسافران نوروزی در شهرستان به نسبت سال گذشته افزایش یابد، عنوان کرد: تبلیغات مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و ثبت ملی سوهان زرندی عامل دیگری در جذب گردشگران و بازدید از این شهرستان بود.

 

خنجری بیان داشت: امسال طی تعطیلات نوروزی شاهد حضور گردشگران خارجی با ملیت‌های مختلف بودیم و این مسائل وظیفه ما را در راستای توجه بیشتر به صنعت گردشگری سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم در سال جدید شاهد توفیقات بیشتر در تمام حوزه‌ها به‌ویژه حوزه گردشگری باشیم.

 

انتها پیام/