نامه رسمی مس به استقلال درباره برهانی/آرش را می خواهیم

باشگاه مس و پرویز مظلومی نامه ای را به صورت رسمی نوشتند و از باشگاه استقلال، برهانی را طلب دارند؛ خواسته ای که شاید جوابش نه باشد. به گزارش “صدای زرند”، از همان روزی که پرویز مظلومی سکاندار مس کرمان شد در لیست خرید نیم فصل، نام آرش برهانی، مهاجم اکثراً نیمکت نشین استقلال را […]

باشگاه مس و پرویز مظلومی نامه ای را به صورت رسمی نوشتند و از باشگاه استقلال، برهانی را طلب دارند؛ خواسته ای که شاید جوابش نه باشد.

نامه رسمی مس به استقلال درباره برهانی/آرش را می خواهیم

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، از همان روزی که پرویز مظلومی سکاندار مس کرمان شد در لیست خرید نیم فصل، نام آرش برهانی، مهاجم اکثراً نیمکت نشین استقلال را درج کرد. تا دو هفته قبل هم خیال آنها بابت این انتقال تقریباً راحت بود چون به برهانی بازی نمی رسید و معقولانه این بود که این مهاجم کرمانی به زادگاهش باز گردد. اما گلزنی آرش مقابل سایپا و تراکتور موجب شد نظر قلعه نویی در مورد او عوض شود.

اما باشگاه مس پا پس نکشیده و همچنان منتظر پاسخ آبی ها هستند. درهمین مورد مدیرعامل مس امروز گفت: «ما نامه درخواست دادیم اما استقلالی ها هنوز جوابی به ما نداده اند. آنها در حال بررسی این موضوع هستند که اول بازیکنان خروجی خود را مشخص و بعد تصمیم گیری کنند. در هر حال ما منتظر تصمیم استقلالی ها هستیم.»

گفته می شود تنها در صورتی برهانی از جمع آبی ها جدا می شود که آنان خریدهای خوبی را در خط حمله انجام دهند. البته این موضوع را از یاد نبرید که کلاً امیر قلعه نویی تمایلی به قوی تر کردن تیم مظلومی بنا به دلایل کاملا روشنی ندارد.

منبع: ملت ایران