امام جمعه موقت زرند:

حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف نشانه رویش انقلاب است / در انتخابات شوراها به کاندیداهای با برنامه رای بدهید

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور همیشگی و پرشور مردم ولایی و انقلابی شهرستان زرند و به امامت حجت الاسلام والمسلمین اکبر سلطانی امام جمعه موقت زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سلطانی امام جمعه موقت زرند در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند، گفت: حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف نشان دهنده ی رویش انقلاب اسلامی است.

 

soltani tablighat


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “اکبر سلطانی” در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه باید تمام کارهایمان در مسیر ائمه باشد گفت: عملکرد و باطن انسان هاست که معنی واقعی تقوا انسان را بیان می کند. کسانی که می خواهند مصداقی از آیات قران و روایات اهلبیت (ع) باشند باید در مسیر ائمه (ع) حرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه اعتقادات برخی از افراد در مسجد و بیرون مسجد تفاوت دارد، افزود: برخی مراسم که توسط افراد در سطح شهر برگزار می شود به گونه ای است که مجبوریم برای دوری از گناه محل را ترک کنیم و بیرون برویم! زندگی ای که با گناه شروع شود انسان را از واجبات دور میکند.

 

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به ۲۹ فروردین ماه روز جهانی بیماران هموفیلی و ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمین گفت: حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف نشان دهنده ی رویش انقلاب اسلامی است که جا دارد از تمامی کسانی که در برگزاری این مراسم در شهرستات زرند زحمت کشیدند تشکر کنم.

 

وی همچنین گفت: در خصوص برگزاری انتخابات شرایط و فعالیت های هیات های اجرایی و نظارت همه چیز طبق برنامه انجام شده است و شرایط برای حضور حداکثری ملت ایران و به نمایش گذاشتن اوج بصیرت و آگاهی ملت انقلابی در روز ۲۹ اردیبهشت فراهم است.

 

وی در مورد مولفه های اصلی انتخابات گفت: مشارکت مردم، رقابت بین کاندیداها، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و حضور آگاهانه و از سر بصیرت افراد ۵ مولفه ی اصلی در هر انتخاباتی می باشند که تمام تلاش مسئولین برای محقق شدن این مولفه ها است و این موضوع مورد تاکید رهبری نیز می باشند.

 

امام جمعه موقت زرند گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افتخار و غرور ملت و حمایت از نظام مقدس و جامعه اسلامی می شود. متاسفانه دشمنان در خارج از مرزها با انتشار برخی مسائل قصد کمرنگ کردن حضور مردم را دارند که خوشبختانه بصیرت مردم همیشه موجب شکست این حربه ها شده است.

 

وی اظهار داشت: در انتخابات شوراها مردم باید با دقت بالا و حساسیت زیاد افرادی را از بین شهروندان خودمان انتخاب کنند که دلسوز نظام و مردم باشند. مردم باید در انتخابات شوراها با اهداف و وظایف شوراها آگاه باشند تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

 

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه انتخاب شهردار از وظایف اصلی شوراهای شهر می باشد، افزود: در انتخاب نماینده خود برای شوراها باید برنامه کاری وی را در زمینه های مختلف و مرتبط با شهر و روستا بررسی کنید و به افرادی رای بدهید که برای مسائل مختلف برنامه ای هدفمند داشته باشند.

 

انتهای پیام/