رئیس مرکز فنی وحرفه ای زرند:

تحقق شعار سال و راه نجات جوانان از بیکاری با مهارت آموزی

مداحی نژاد رئیس مرکز فنی وحرفه ای زرند در حاشیه بازدید از اولین کارگاه آموزش کامپیوتر سیار روستایی در سطح شهرستان، گفت: با اهمیت ویژه به شعار سال و انجام نیازسنجی آموزشی و شغلی یکی از اهداف و برنامه های مهم برای کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از آسیب در سطح جامعه، ایجاد کارگاه‌های خرد و مشاغل خانگی است.

رئیس مرکز فنی وحرفه ای زرند گفت: با اهمیت ویژه به شعار سال و انجام نیازسنجی آموزشی و شغلی یکی از اهداف و برنامه های مهم برای کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از آسیب در سطح جامعه، ایجاد کارگاه‌های خرد و مشاغل خانگی است.

 

kareka saiar2

به گزارش صدای زرند، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه زرند به همراه مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای زرند از اولین کارگاه آموزش کامپیوتر سیار روستایی در سطح شهرستان بازدید کردند.

 

“مهرداد مداحی نژاد” رئیس مرکز فنی وحرفه ای زرند در حاشیه بازدید از این کارگاه، گفت: در سال های گذشته با وجود همه محدودیت ها عملکرد مثبتی در تربیت نیروی انسانی ماهر ارائه کردیم، که ثمره آن اشتغال حداکثر آموزش دیدگان این مجموعه در بخش های مختلف به ویژه در صنایع فولاد بوده است.

 

وی ادامه داد:  با اهمیت ویژه به شعار سال و انجام نیازسنجی آموزشی و شغلی یکی از اهداف و برنامه های مهم برای کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از آسیب در سطح جامعه، ایجاد کارگاه‌های خرد و مشاغل خانگی است.

 

رئیس مرکز فنی وحرفه ای زرند تصریح کرد: گسترش آموزش روستایی و مهارت آموزی زنان روستایی به ویژه در بخش آی تی یکی از برنامه های جدید و مهم این طرح در ‌بخش آموزش روستایی می باشد.

 

مداحی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج بتوانیم گام موثری در تحقق شعار سال و افزایش تولید و اشتغال جوانان در سطح شهرستان برداریم.
سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه زرند، سرلوحه برنامه های سپاه را دستورات و فرامین مقام معظم رهبری دانست و با اهمیت فرمایشات معظم له راه نجات جوانان از بیکاری و آسیب را مهارت آموزی عنوان نمود و آمادگی کامل جهت رفع مشکلات جوانان به ویژه زنان روستایی را در حد توان و ظرفیت قانونی سپاه ناحیه مقاومت اعلام نمود.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: اکبر ابراهیمی