نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

مشکل زمین های باغ سیبی زرند حل شد

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: مشکل زمین های معروف به باغ سیبی شهرستان زرند پس از بررسی چند ماهه در دولت حل شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: مشکل زمین های معروف به باغ سیبی شهرستان زرند پس از بررسی چند ماهه در دولت حل شد.

amiri zarand

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی چند ماهه دولت مشکل زمین های باغ سیبی شهرستان زرند بدون تحمیل هیچ هزینه ای در قیمت زمین ها بر کارگران زغالسنگ حل شد.

 

وی افزود: تا چند روز آینده روند ابلاغ مصوبات دولت در خصوص این زمین ها طبق قانون طی می شود.

 

امیری تاکید کرد: امیدورایم هیات تطبیق مصوبات با قوانین کشور نیز صحه بگذارد تا  نامه رفع مشکل این زمین ها به ادارات مربوطه ارسال شود.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان با تقدیر از هیات دولت، معاون اول رییس جمهوری و معاون حقوقی رییس جمهوری در خصوص رفع مشکل این زمین ها افزود: پس از نامه وزیر به دولت و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، کمیسیون مربوطه پیگیر حل قانونی مسله شد که بلاخره راه حلی به نفع کارگران پیدا کردند.

 

به گزارش صدای زرند زمین های باغ سیبی زرند متعلق به شرکت زغالسنگ بوده که پس از واگذاری به کارگران این شرکت با مشکلاتی در این چند سال مواجه شده بود.

 

انتهای پیام/