صدای زرند گزارش می‌دهد:

پل زغالشویی زرند در گیر و دار تامین اعتبار!

فرماندار زرند گفت: برای ایجاد خط ریل جدید زیر این پل زغالشویی قراردادی از سوی شرکت فولاد با شرکت تراورس بسته شده است اما متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم، این پروژه با وجود اینکه قرار بود تا پایان اسفند ماه به پایان برسد، هنوز به سرانجام نرسیده است.

پل ابتدای شهر زرند از سمت کرمان، موسوم به «پل زغالشویی» اکنون بیش از ۷ ماه است که برای احداث خط ریل جدید و اختصاصی ناحیه صنعتی این شهر به منظور ورود مواد مورد نیاز و نیز انتقال تولیدات این بخش به ایستگاه راه آهن زرند، مسدود است و همچنان خبری از بازگشایی آن نیست.

 

به گزارش صدای زرند،‌ مسدود بودن این پل با توجه به اینکه این مسیر یکی از راه های اصلی در حمل و نقل و جایجایی شهروندان به ویژه کارکنان کارخانه ها و واحدهای تولیدی در این ناحیه از زرند است، موجب بروز نارضایتی عده زیادی از مردم این شهر شده است.

 

Khanjari Farmanda SZ532sd01حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در این باره با بیان اینکه مسدود شدن پل زغالشویی برای ایجاد خط ریل جدید از ناحیه صنعتی زرند و با هدف کاهش ترافیک حمل نقل جاده ای و ریلی بوده است، گفت: برای ایجاد خط ریلی جدید از این ناحیه به سمت ایستگاه راه آهن زرند با توجه به اینکه پل زغالشویی ظرفیت احداث ریل جدید را نداشت نیاز به تخریب بخشی از پل و مسدود کردن مسیر روی پل بود. پروژه احداث خط ریل جدید برای انتقال مواد تولیدی در بخش های کک سازی و فولادسازی زرند انجام شده است که متاسفانه چند ماهی هست که این طرح موجب مسدود شدن پل زغالشویی زرند شده است.

 

وی افزود: برای ایجاد خط ریل جدید زیر این پل قراردادی از سوی شرکت فولاد با شرکت تراورس بسته شده است اما متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم، این پروژه با وجود اینکه قرار بود تا پایان اسفند ماه به پایان برسد، هنوز به سرانجام نرسیده است.

 

فرماندار زرند افزود: هیچ زمان دقیقی برای اتمام این پروژه نمی توان پیش بینی کرد اما قرار است فردا با مسئولین این طرح جلسه ای داشته باشیم و در صورت عدم تامین اعتبارات به دنبال یک راه حل موقت جهت راه اندازی این پل خواهیم بود تا ان شاالله مشکل شهروندان به ویژه کارمندان شرکت توانیر، نیروگاه حرارتی و کارخانه زغالشویی که بخش زیادی از ایاب و ذهاب آن ها از این مسیر انجام می شده، حل شوند.

 

انتهای پیام/