صدای زرند گزارش می‌دهد;

نمایش آثار استاد خوشنویسی زرندی در نمایشگاه «اشک قلم۴»

نمایشگاه آثارخوشنویسی هنرمند زرندی “مصطفی عزیزالهی” از عصر جمعه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه هومهر کرمان گشایش یافت.

نمایشگاه آثارخوشنویسی هنرمند زرندی “مصطفی عزیزالهی” از عصر جمعه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه هومهر کرمان گشایش یافت.


به گزارش صدای زرند، نمایشگاه «اشک قلم۴» از سری نمایشگاههای خوشنویسی استاد خوشنویسی زرندی می باشد که در آن تعداد ۲۵ اثر نفیس خوشنویسی شکسته نستعلیق از این هنرمند با هنر تذهیب و ابروباد در آن به نمایش گذاشته شده است.

 

“مصطفی عزیزالهی” اکنون پنج سال است که درجه فوق ممتازش را در این رشته هنری اخذ کرده است و به زیبایی و استادانه در این هنر کار می کند و ایشان یکی از مطرح ترین هنرمندان در این رشته در استان کرمان می باشد.

 

در افتتاحیه این نمایشگاه اساتید هنرمند بزرگی از تهران و سراسر استان حضور داشتند و حضور پر رنگ جمع زیادی از هنرمندان خوشنویس مطرح استان و میهمانان و علاقه مندان در این نمایشگاه از نقاط قوت آن بود و بدون شک این نمایشگاه یکی از با کیفیت ترین نمایشگاههایی است که تاکنون در استان کرمان در این حیطه هنری برگزارشده است و برگ زرین و افتخاری است برای شهرستان زرند به ویژه هنرمندان و هنردوستان این شهرستان.

 

لازم به ذکر است که این نمایشگاه از جمعه اول اردیبهشت ماه سال جاری لغایت چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در نگارخانه هومهر (کرمان – آبنوس – آبنوس ۵ پلاک ۲۸) پذیرای تمامی هنرمندان و هنردوستان گرامی خواهد بود.

 

khoshnevisi azizalahi 1

khoshnevisi azizalahi 2

khoshnevisi azizalahi 3

khoshnevisi azizalahi 4

khoshnevisi azizalahi 7

khoshnevisi azizalahi 8

khoshnevisi azizalahi 9

 

انتهای پیام/