معاون فرماندار زرند خبر داد:

جشنواره بزرگ «حتکن» ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود

صادق زاده معاون فرماندار زرند گفت: جشنواره بزرگ «حتکن» با عنوان منابع طبیعی و محیط زیست؛ میراث ملی در ۲۲ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون سیاسی امنیتی فرماندار زرند با اشاره به اهمیت نقش روستاها در اقتصادمقاومتی، گفت: یکی از مهمترین ارکان در توسعه اقتصاد مقاومتی بحث گردشگری است که انصافا میراث زرند به شایستگی در سال گذشته آنرا عملیاتی کرد و مطمئنا در سال ۹۶ هم برنامه های خوبی در این حوزه انجام خواهد شد.

 

moaven farmandar

معاون فرماندار زرند بیان داشت: زرند قابلیت های بسیار ارزنده ای دارد که شناسایی آنها از سوی میراث فرهنگی انجام و برنامه ریزی های متنوعی هم برای معرفی آنان تعریف شده است.

 

صادق زاده گفت: امسال چندین جشنواره خوب در سطح شهرستان خواهیم داشت که «جشنواره حتکن» با عنوان منابع طبیعی ومحیط زیست؛ میراث ملی در ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور معاون استاندار و تعدادی از مدیران کل و روسای سازمان ها برگزار خواهد شد.

 

“محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند هم گفت: جشنواره حتکن با مشارکت مردم روستای حتکن و همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و فعالان و حامیان این ثروت های خدادادی برگزار خواهد شد.

 

علی زارعی مدیر جهاد کشاورزی زرند هم گفت: خوشبختانه همکاری تنگاتنگی با میراث فرهنگی داریم و در آینده نیز این سطح همکاری ها قطعا بیشتر خواهد شد.

 

زارعی افزود: برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در مسیر اقتصاد مقاومتی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در حوزه های مختلف آماده هرنوع همکاری هستیم.

 

انتهای پیام/