به منظور بررسی شرایط درمانی;

احتمال حضور وزیر بهداشت در زرند

خنجری فرماندار زرند گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت احتمالا در طی سفری که هفته ی آینده به استان کرمان دارند بازدیدی از شرایط درمانی شهرستان های زرند و کوهبنان نیز خواهند داشت.

فرماندار زرند گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت احتمالا در طی سفری که هفته ی آینده به استان کرمان دارند بازدیدی از شرایط درمانی شهرستان های زرند و کوهبنان نیز خواهند داشت.

 

 hashemi

“حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، گفت: دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی احتمالا دوشنبه هفته آینده ۱۱ اردیبهشت ماه به منظور بررسی شرایط درمانی شهرستان زرند و نیز بازدید از بیمارستان درحال احداث سینا در این شهرستان حضور خواهند یافت.

 

وی همچنین گفت: دکتر هاشمی همچنین بعد از شهرستان زرند در بازدیدی که از شهرستان کوهبنان خواهند داشت، که بیمارستان تازه احداث شده ی این شهرستان را نیز افتتاح خواهند کرد.

 

فرماندار زرند حضور وزیر بهداشت را مایه خیر و برکت دانست و افزود: امیدواریم با حضور ایشان شاهد افزایش توسعه شهرستان در زمینه درمانی و پزشکی و همچنین تسریع در روند ساخت بیمارستان سینا زرند نیز باشیم.

 

خنجری همچنین حضور دکتر روحانی را در شنبه نهم اردیبهشت ماه در کرمان محتمل دانست و گفت: این موضوع هنوز ۱۰۰درصد نیست و شاید به دلیل شرایط و زمان محدود تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری حضور ایشان لغو و به روزی دیگر موکول شود.

 

انتهای پیام/