سرپرست جمعیت هلال احمر زرند خبر داد:

اجرای طرح نیابت به مناسبت هفته سلامت در زرند

جمالیزاده سرپرست جمعیت هلال احمر زرند از برگزاری طرح نیابت در جمعیت هلال احمر زرند با هدف دلجویی از سالمندان و بهره مندی آن ها از خدمات این طرح خبر داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر زرند از برگزاری طرح نیابت در جمعیت هلال احمر زرند با هدف دلجویی از سالمندان و بهره مندی آن ها از خدمات این طرح خبر داد.

Jamalizade Helalahmar SZs6523d02

به گزارش صدای زرند، “مهدی جمالیزاده”  سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: این طرح با همکاری واحد داوطلبان و پزشک داوطلب جمعیت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و معلولین در شهرستان زرند برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه طرح نیابت به عنوان سومین طرح برتر جهان در حوزه صلح و نوع دوستی شناخته شده است گفت:در این طرح داوطلبان هلال احمر با حضور در منازل بیماران، خانواده‌های سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست، معلولین و خانواده‌های زندانیان و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ضمن عیادت از آنها خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف ارایه و هدایایی به رسم یادبود به انان تقدیم کردند.

 

در این برنامه ۲نفر از معلولین مورد تکریم واقع شدند و خدمات مورد نیاز در حوزه های رفاهی بهداشتی و درمانی به آنان ارائه شد.

 

انتهای پیام /