امام جمعه زرند:

اخلاق ظاهری و باطنی والدین بر تربیت فرزندان تأثیر می‌گذارد

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در همایش نقش پدر مادر در تربیت فرزند صالح و سالم به‌مناسبت هفته سلامت، گفت: تنها پدر و مادر می‌توانند فرزند صالح و سالم تربیت کنند چراکه اخلاق ظاهری و باطنی آنها در فرزند تاثیر می‌گذارد.

امام جمعه زرند گفت: تنها پدر و مادر می‌توانند فرزند صالح و سالم تربیت کنند چراکه اخلاق ظاهری و باطنی آنها در فرزند تاثیر می‌گذارد.

ebrahimi emamjome

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند به‌مناسبت هفته سلامت در همایش نقش پدر مادر در تربیت فرزند صالح و سالم اظهار داشت: نقش پدر مادر در تربیت فرزند، بی‌بدیل و منحصر به‌فرد است.

 

وی گفت: سلامت مردم در گرو زحمات و تلاش شبانه‌روزی شبکه‌های بهداشت است پس باید به‌موقع کودکان و مادران واکسیناسیون شوند تا فرزندان و جامعه سالمی داشته باشیم.

 

امام جمعه زرند اظهار کرد: پدر و مادر وظیفه مهمی در تربیت فرزند دارند و تنها پدر و مادر می‌توانند فرزند صالح و سالم تربیت کنند چراکه اخلاقیات ظاهری و باطنی آنها در فرزند تاثیر می‌گذارد و در جامعه فعلی ما پدر و مادر هر دو شاغل هستند و این نعمت تربیت را از کودکان دریغ کرده و نقش آنها در تربیت فرزند کمرنگ شده است.

 

ابراهیمی در عوامل تربیت فرزند صالح و طیب بیان کرد: نخستین چیزی که پدر و مادر برای داشتن فرزند صالح  باید مراعات کنند لقمه و غذایی است که استفاده می‌کنند و از لحاظ روایات لقمه حلال و حرام حتی بر نطفه انسان و فرزند داخل رحم تاثیر دارد.

 

وی ادامه داد: حالات درونی و ظاهری انسان در فرزند تاثیر می‌گذارد به‌صورتی اگر مادر حسود، دروغگو و… باشد یا اهل ذکر با وضو با قرآن انس داشته باشد در فرزندش تاثیر زیادی دارد.

 

انتهای پیام/