توسط موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه;

کارگاه آموزشی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر در زرند برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر روز گذشته پنجشنبه (۷ اردیبهشت ماه) با حضور جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان زرند به میزبانی موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه برگزار شد.

کارگاه آموزشی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر روز گذشته پنجشنبه (۷ اردیبهشت ماه) با حضور جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان زرند به میزبانی موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه برگزار شد.

 

ofogh talaye arya andisheh 4

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “روح الله اسدی” معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمان از برگزاری تمامی طرح های تصویب شده سمن های جوانان استان کرمان تا پایان اردیبهشت خبر داد و افزود: طرح های پیشنهادی سمن های جوانان در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح ها و برنامه های نسبتا خوبی در حوزه مشارکت های اجتماعی خواهیم داشت افزود: برگزاری این کارگاه ها موجب توانمند سازی اعضای سمن ها، ارتباط و هم اندیشی آنان در پیشبرد اهداف سمن ها می گردد.

 

اسدی در اردوی گرشگری – هویتی شهرستان زرند گفت: هدف این اردوها تقویت هویت ملی، افزایش روحیه خودباوری و بازیابی هویت ایرانی، اسلامی در جوانان است و افزود: در سال جاری اردوهای گردشگری – هویتی را برگزار خواهیم کرد.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زرند در پایان این کارگاه، با اشاره به نقش جوانان قبل و بعد از انقلاب و مدیریت آنها در جنگ تحمیلی، گفت: با جوانان به موفقیت می رسیم و اینکه حضور پررنگ همه جوانان در عرصه های مختلف باعث شکوفایی و پویایی جامعه خواهد گشت.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: شرکت باشکوه و پررنگ جوانان در این رویداد مهم ملی باعث نا امیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد گردید.

 

“علی یزدان پناه” دبیراجرایی موسسه مردم نهاد افق طلایی آریا اندیشه، در خصوص طرح های مشترک وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور در حوزه آسیب های اجتماعی، گفت: این موسسه کارگاه آموزشی پیشگیری از مفاسد اخلاقی با تاکید بر دختران جوان را هفته گذشته برگزار و کارگاه پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر با حمایت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان امروز در حال برگزاری است.

 

وی در ادامه گفت: در این کارگاه ۵۰ نفر از جوانان، دبیران سمن های فعال در حوزه آسیب های اجتماعی و کارشناسان این حوزه در ادارات شهرستان زرند حضور دارند و مدت زمان این کارگاه ۸ ساعت می باشد.

 

دبیراجرایی موسسه افق طلایی آریا اندیشه، با اشاره به مفید نبودن کارگاه های یکطرفه، افزود: در این کارگاه سعی شده استانداردهای یک کارگاه آموزشی رعایت گردد و کارگاه بصورت گروهی، تبادل نظر و پرسش و پاسخ باشد.

 

وی در پایان گفت: پس از اتمام کارگاه اردوی گرشگری – هویتی جوانان در شهرستان زرند، در روستای گردشگری گیسک ؛ بزرگترین روستای خالی از سکنه ایران و بزرگترین اکو موزه روستایی کشور برگزار و پس از آن ورزش سوارکاری را با حمایت باشگاه رخش زرند را خواهیم داشت.

 

ofogh talaye arya andisheh 1

  ofogh talaye arya andisheh 3

ofogh talaye arya andisheh 4

ofogh talaye arya andisheh 5

ofogh talaye arya andisheh 6

ofogh talaye arya andisheh 7

ofogh talaye arya andisheh 8

ofogh talaye arya andisheh 9

ofogh talaye arya andisheh 2

 

انتهای پیام/