امام جمعه زرند:

نامزدهای انتخابات با مردم صادق باشند/ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی موجب استحکام نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، گفت: نامزدهای انتخابات باید با مردم صادق بوده و نگاهشان به داخل کشور باشد.

امام جمعه زرند گفت: نامزدهای انتخابات باید با مردم صادق بوده و نگاهشان به داخل کشور باشد.

 

EmameJome Ebrahimi SZ653s66s2

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با بیان اینکه خط‌کشی حزبی و جناحی و … مربوط به اسلام نیست و پیوستگی و وحدت از آداب اسلام است، اظهار داشت: نظام اسلامی با تبعیض مخالف است.

 

امام جمعه زرند با تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه عنوان کرد: بهترین کار در این ماه این است که به فکر فقرا باشیم و در بحث کار خیر و ازدواج سخت‌گیری نداشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه اسلام با تکدی‌گری مخالف است اما شاهد هستیم در سطح شهر عده‌ای در حال تکدی‌گری هستند، بیان داشت: دو حوزه علمیه در سطح شهر زرند داریم که باید به آنها کمک شود.

 

ابراهیمی با بیان اینکه وحدت و همدلی ما در کشور در بحث انتخابات موجب شکست دشمن می‌شود، عنوان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان دشمنان است و موجب استحکام نظام اسلامی است.

 

وی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید صادق باشند و نگاهشان به داخل کشور باشد، خاطرنشان کرد: استکبار و در رأس آن آمریکا به دنبال توطئه در انتخابات ایران است.

 

انتهای پیام/

فارس