به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع);

همایش روز جانباز در زرند برگزار شد (+تصاویر)

همزمان با ۴ شعبان المعظم سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در همایشی در سینما آزادی زرند، از حدود ۶۵۰ جانباز بالای ۲۵ درصد شهرستان زرند تجلیل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند گفت: به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همایش بزرگداشت روز جانباز در زرند برگزار شد.

janbaz day zarand 960212 4

به گزارش صدای زرند، “حسن عرب” در آئین بزرگداشت روز جانباز در زرند افزود: زادروز بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) این بزرگ مرد تاریخ و اسطوره وفا به نام جانباز نام گذاری شده است. که به همین مناسبت همایش بزرگداشت روز جانباز در زرند برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین مراسمی در این روز ایجاد پیوند عمیق با سیره حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولایتمداری است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند تصریح کرد: جانبازان گران‌قدر تا مرز شهادت پیش رفتند اما شهادت نصیبشان نشد و باوجود تمام مشکلات، به زندگی بازگشتند و صبر پیشه کردند.

عرب عنوان کرد: جانبازان شاکرند و احساس سرافرازی و سربلندی می‌کنند چون با خدای خود معامله کرده‌اند و قیمت و ارزش این معامله  کمتر از شهادت نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند خاطر نشان کرد: در زرند ۱۸۰۰ جانباز وجود دارد که از این تعداد ۱۱۵۰ نفر از انها زیر ۲۵ درصد هستند.

عرب بیان کرد: ۶۵۰ نفر جانباز بالای ۲۵ درصد زرند وجود دارد.

 

“علی صادق زاده” در این همایش با اشاره به اینکه جانبازان نماد ایثار و بردباری در جامعه هستند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه گسترش دهیم.

معاون فرماندار زرند نقش ایثارگران را مهم خواند و افزود: آرامش امروز جامعه مدیون رشادت و بزرگواری شهیدان و ایثارگران است.

این مسئول وظیفه ای که بر دوش جانبازان نهاده شده است را سنگین خواند و ادامه داد: نقشی که جانبازان پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی کردند ستودنی است زیرا اقتدار امروز ایران به خاطر رشادت های شهدا و جانبازان است.

وی اضافه کرد: دشمنان امروز هم دست از تجاوز برنداشته اند و در همه کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کرده اند که دخالت آنها در این امور بسیار آشکار است.

صادق زاده با دعوت از مردم برای حضور پرشور در کنار صندوق های رای، تصریح کرذ: حضور مردم در پای صندوق های رای، دشمن رو مایوس می کند و این حضور کشور را بیمه می کند.

معاون فرماندار زرند با اشاره به حضور ۷۷ درصدی مردم زرند در انتخابات قبل، بیان داشت: حضور حماسی و با شکوه ملت ایران و شهروندان زرندی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش صدای زرند، آئین چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در سالن سینما آزادی زرند با حضور مسئولان و خانواده جانبازان و ایثارگران زرند برگزارشد.

 

 

janbaz day zarand 960212 1

janbaz day zarand 960212 2

janbaz day zarand 960212 4

janbaz day zarand 960212 5

janbaz day zarand 960212 6

janbaz day zarand 960212 7

janbaz day zarand 960212 8

janbaz day zarand 960212 9

janbaz day zarand 960212 10

janbaz day zarand 960212 11

janbaz day zarand 960212 12

janbaz day zarand 960212 13

janbaz day zarand 960212 14

janbaz day zarand 960212 15

janbaz day zarand 960212 3

انتهای پیام/