فرماندار زرند:

همه مسئولین باید در راستای رشد و بالندگی کودکان گام بردارند

خنجری فرماندار زرند در سومین نشست کمیته شهر کودکان، گفت: همه مسئولین باید در راستای رشد و بالندگی کودکان گام بردارند.

فرماندار زرند در سومین نشست کمیته شهر کودکان، گفت: همه مسئولین باید در راستای رشد و بالندگی کودکان گام بردارند.

 

cityforchildren zarand 1


به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در سومین نشست کمیته شهر کودکان، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از موسسه هم نوا و پروژه زرند، شهری برای کودکان در خصوص اجرای برنامه های مفید و موثر در زرند، افزود: ما مفتخریم که در شهری زندگی می کنیم که برنامه ریزی برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 

خنجری گفت: می طلبد همه ادارات و نهادها همکاری لازم را برای ادامه فعالیت این پروژه به انجام رسانده و با تمام قوا و نیرو در خدمت رسانی به کودکان جهت رشد و بالندگی آنان گام بردارند.

 

کریمی مدیر پروژه زرند، شهری برای کودکان در این نشست از کودکان به عنوان نقش آفرینان اصلی پروژه نام برد و تصریح کرد: کمیته شهر کودکان از دی ماه ۱۳۹۵ رسما شروع بکار نموده که امروز شاهد برگزاری سومین جلسه آن هستیم که خوشبختانه در این مدت اقدامات و گامهای موثری در جهت پیشرفت پروژه برداشته شده است.

 

کریمی با اشاره به برنامه های ۱۳۹۶ پروژه گفت: اجرای طرح نمادهای شهری با سفال توسط کودکان زرندی و نصب آنها در سطح شهر فرصتی است تا کودکان نقشی در زیبا سازی شهر داشته باشند و شهر را از آن خود بدانند.

 

کریمی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره کتاب خوانی با عنوان “خانواده دوستدار کتاب” ویژه خانواده های زرندی، افزود: این طرح می تواند موجب آشتی خانواده ها با کتاب و کتاب خوانی گردد و در راستای طرح زرند، پایتخت کتاب ایران اجرا خواهد شد.

 

وی در ادامه ضمن ارایه گزارش مصور از فعالیت های پروژه در سال ۱۳۹۵، خواستار تلاش و جدیت بیشتر مسولین، کارشناسان و رابطین ادارات در راستای اجرای مصوبات کمیته شد.

 

انتهای پیام/