معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمان:

دولت یازدهم توجه ویژه ای به معلمین داشته است

زنگی آبادی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن روز معلم در زرند، گفت: جایگاه شغل معلم هم رده با جایگاه پیامبران است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن روز معلم در زرند، گفت: جایگاه شغل معلم هم رده با جایگاه پیامبران است.

 

 

jashn moalem zarand 960216 20

 

به گزارش صدای زرند “علی زنگی آبادی” معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن روز معلم که در محل سالن شیرودی شهر زرند برگزار شد، اظهارداشت: ۳۶هزار شهید دانش آموز دارد که کرمان افتخار این را دارد که ۱۳۱۹ نفر از این شهدا از این استان است و شهرستان زرند هم افتخار میزبانی ۱۴۷ شهید دانش آموز را داشته است.

 

وی شغل معلمی را هم رده با جایگاه پیامبران الهی دانست و گفت: باعث افتخار ما معلمین باید باشد که در جایگاه پیامبران الهی انجام وظیفه می کنیم و این وظیفه ما معلمین است که منزلت این شغل را حفظ کنیم.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خوشحالیم که عملکرد معلمین ما به گونه ای بوده که در بین اقشار مختلف قضاوت خوبی در مورد قشر معلمین دارند و اعتماد زیادی به این قشر دارند.

 

وی شغل معلمی را شغلی بسیار سخت و دشواری دانست و اظهارداشت: وظیفه تمام افراد جامعه است که منزلت و جایگاه معلم را قدر بداند و ارزش والای معلم را حفظ کند.

 

این مقام مسئول گفت: علیرغم همه محدودیت های اقتصادی که در دولت وجود داشت، دولت یازدهم توجه ویژه ای به معلمین داشته است و دولت افزایش حقوق و اعتبارات آموزش و پرورش و پرداخت پاداش معلمین را وظیفه و دغدغه خود می دانسته است.

 

وی با اشاره به برخی از مدیریت های دکتر محسن بیگی در اداره کل آموزش و پرورش کرمان، گفت: در سال تحصیلی گذشته ۱۵۰ مدرسه فقط با یک دانش آموز در سطح کشور داشتیم و در سال تحصیلی جاری نیز ۳۷۵ مدرسه زیر هفت نفر در سطح استان داریم این نشان می دهد که دولت با هر هزینه ای مایل به تحقق عدالت آموزشی برای همه ی افراد جامعه بوده است.

 

زنگی آبادی اظهارداشت: در سال جاری استان کرمان رتبه اول جشنواره خوارزمی را کسب کرده است و همه ی این افتخارات در سایه همدلی، تلاش و فداکاری تک تک شما معلمین و مسئولین این استان ایجاد شده است.

 

وی هوش زرندی ها را سرشار دانست و گفت: زرند به مدد شما همکاران گرامی در بسیاری از فعالیت های آموزشی استان پیشتاز بوده است که امیدواریم شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر زرند باشیم.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط: 

هفته معلم برای شناخت جایگاه معلم در جامعه است

 

عکس/ مراسم جشن روز معلم در زرند