به همت اداره راهداری;

همایش ایمن‌سازی وسایل نقلیه در زرند برگزار شد (+تصاویر)

همایش ایمن‌سازی وسایل نقلیه موتوری و ادوات کشاورزی یکشنبه شب به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند، بخشداری مرکزی زرند، پلیس راه زرند – یزد و دهیاری‌های روستاهای سلیمان‌آباد و ده‌چنار برگزار شد.

همایش ایمن‌سازی وسایل نقلیه و ادوات کشاورزی در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، همایش ایمن‌سازی وسایل نقلیه موتوری و ادوات کشاورزی یکشنبه شب به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند، بخشداری مرکزی زرند، پلیس راه زرند – یزد و دهیاری‌های روستاهای سلیمان‌آباد و ده‌چنار برگزار شد.

 

در این همایش که در دو بخش کلاس آموزشی و ایمن‌سازی وسایل نقلیه موتوری و ادوات کشاورزی برگزار شدع کارشناس راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به تشریح روش استفاده صحیح از موتورسیکلت و سایر وسایل نقلیه پرداخت.

 

همچنین فرمانده راه‌های روستایی پلیس راه استان کرمان نیز در ارتباط با استفاده صحیح و همچنین ایمن‌سازی و رفع نواقص وسایل نقلیه و همچنین ادوات کشاورزی توضیحات لازم را ارائه کرد.

 

در پایان مراسم و در بخش ایمن‌سازی این وسایل نیز نسبت به نصب برچسب‌های شبرنگ و علائم هشداردهنده روی موتور سیکلت‌ها و اهدای کلاه ایمنی به راکبان و … اقدام شد.

 

imansazi vesailnaghlie zarand 3

imansazi vesailnaghlie zarand 4

imansazi vesailnaghlie zarand 5

imansazi vesailnaghlie zarand 6

imansazi vesailnaghlie zarand 7

imansazi vesailnaghlie zarand 8

imansazi vesailnaghlie zarand 9

imansazi vesailnaghlie zarand 10

 

انتهای پیام/