صدای زرند:

نجات زرند از یک سیل عظیم با همت نیروهای شهرداری

شهردار زرند گفت: خوشبختانه ما به موقع از این موضوع اطلاع پیدا کردیم و با اقدام سریع و به موقع توسط نیروهای زحمتکش شهرداری توانستیم سیل را مهار کنیم و مانع ایجاد یک فاجعه بسیار بزرگ در شهر شدیم.

بارندگی های شدید امروز در شهرستان زرند موجب ایجاد حجم زیادی از آب در اطراف این شهر و ورود آن به ناحیه شهری شده بود که با همت و ورود به موقع نیروهای شهرداری این شهر از خسارت و بروز یک حادثه جدی جلوگیری به عمل آمد.

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهرداری شهر زرند در این باره گفت: به واسطه بارش باران زیادی که امروز در مناطق کوهستانی اطراف زرند وجود داشت، حجم زیادی از آب در این منطقه ایجاد شده بود و به واسطه تغییر مسیری که آب داشت، حجم زیادی از آب به بلوار ورودی شهر  رسیده بود و با حجم بسیار زیادی در حال حرکت به سمت شهر بود.

 

silab zarand960224 1

 

وی افزود: خوشبختانه ما به موقع از این موضوع اطلاع پیدا کردیم و با اقدام سریع و به موقع توسط نیروهای زحمتکش شهرداری توانستیم سیل را مهار کنیم و مانع ایجاد یک فاجعه بسیار بزرگ در شهر شدیم.

 

شهردار زرند گفت: در این رابطه مجبور شدیم که بلوار ورودی شهر را برش بدهیم و آب را به سمت باغات روستای ابراهیم آباد و اکبر آباد منحرف کنیم و همچنین جلو مسیر حرکت آب به سمت شهر را نیز مسدود کردیم تا مانع ورود آن به شهر شویم.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند نیز با تشکر از تلاش نیروهای شهرداری در مهار به موقع این سیل عظیم اظهارداشت: خوشبختانه این سیل خسارتی جانی نداشته است اما متاسفانه بروز این سیل به باغات روستایی، معابر و فضای سبزی شهری خسارات زیادی وارد کرده است.

 

وی از مردم تقاضا کرد که در زمان تردد از میدان ورودی شهر نهایت دقت و صبر را داشته باشند تا بروز حادثه جلوگیری شوند و از تجمع در محل سیل خودداری کنند و اجازه دهند که نیروهای مربوطه عملیات امدادرسانی را به خوبی انجام دهند.

 

silab zarand960224 2

انتهای پیام/