طی مراسمی؛

تماشاخانه زرند به انجمن نمایش استان کرمان واگذار شد

طی مراسمی با حضور علیزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان، خنجری فرماندار زرند و برخی مسئولین زرند، قرارداد واگذاری تماشاخانه زرند به انجمن نمایش استان کرمان امضاء شد.

طی مراسمی تماشاخانه زرند پس از اتمام مراحل ساخت توسط شهرداری زرند به انجمن نمایش استان کرمان واگذار شد.

به گزارش صدای زرند، طی مراسمی با حضور علیزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان، خنجری فرماندار زرند، شهردار زرند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد زرند و مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری قرارداد واگذاری تماشاخانه زرند به انجمن نمایش استان کرمان امضاء شد.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این مراسم، دغدغه شهر زرند را نبود زیرساخت های فرهنگی و هنری دانست و گفت: اگر زیرساخت های فرهنگی در یک شهر مهیا نباشد معضلات اجتماعی آن شهر افزایش خواهد یافت.

 

وی گفت: شهرداری زرند با کلید واژه اقتصاد مقاومتی و با اتکا به دانش و تخصص خود نیروها توانست است بیش از ۵۰درصد از زیرساخت های فرهنگی و سایت فرهنگی اجتماعی شهر را فراهم نماید.

 

شهردار زرند تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی سالن سینما و تماشاخانه تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از شهروندان از امکانات این مکان ها استفاده نموده اند.

 

وی اظهار داشت: سینما در حالی راه اندازی شد که کمتر کسی می توانست تصور کند که این مخروبه روزی به سالن همایش های شهر زرند تبدیل شود.

 

محمدی گفت: راه اندازی پلاتوی نمایش نیز در راستای تقویت سیستم نمایش شهر زرند می باشد و ما نیز کمک خواهیم کرد تا این امر به بهترین نحو ممکن در شهر اجرائی شود.

 

وی با اعلام اینکه زرند در زمینه های فرهنگی و هنری در حد استاندارد می باشد، گفت: ما برای فعالیت به شهروندان آمده ایم و این خدمت را برای خود افتخار می دانیم.

 

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی دو سینما در شهرهای زرند و کوهبنان، اظهار داشت: با توجه به موقعیت صنعتی شهر زرند اولویت فعالیت های ما بحث توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد.

 

“محمدرضا علیزاده” مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت مطلوب سینما در شهر زرند، بیان داشت: شهر زرند نگاه خوبی به مقوله فرهنگ و هنر داشته است و این شهر سرامد شهرها از لحاظ فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد.

 

وی با اعلام اینکه راه اندازی سایت فرهنگی و هنری شهر زرند یک اقدام شایسته می باشد، گفت: حضور یک شهردار در راس اموراتی که می تواند هم در مقوله فنی و عمرانی و هم فرهنگ و هنر ورود پیدا کند باعث دلگرمی جامعه هنری می باشد.

 

علیزاده با بیان اینکه تعامل خوبی بین دولت، هنرمندان و سینماگران است، اظهار داشت: در دولت کنونی سینما ها دیگر زیانده نبوده و رونق خوبی گرفته اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه استان کرمان با راه اندازی سینمای شهرهای زرند و کوهبنان از رتبه ۲۱ کشوری به رده ۱۱کشور رسیده است.

 

VAKOZARI PELATO 1

 

انتهای پیام/

روابط عمومی شهرداری زرند