فرماندار زرند:

۱۲۲ شعبه اخذ رای، آماده برگزاری انتخابات در زرند / مایوس شدن دشمنان و اقتدار نظام نیازمند حضور پرشور در انتخابات است

خنجری فرماندار زرند گفت: در این شهرستان همه مقدمات کار توسط هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی فراهم شده و انشاءالله انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۲۲ شعبه در شهرستان زرند برگزار می شود.

فرماندار زرند گفت: در این شهرستان همه مقدمات کار توسط هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی فراهم شده و انشاءالله انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۲۲ شعبه در شهرستان زرند برگزار می شود.

 

khanjeri farmandar

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در کارگاه آموزشی اعضاء صندوق های شعب اخذ رأی شهری، با بیان اینکه شهرستان زرند تاکنون طبق برنامه ریزی ها و بدون هیچ مشکلی پیش رفته و برای روز ۲۹ اردیبهشت ماه از آمادگی کامل برخوردار است، افزود: امیدوارم همانطور که مردم درگذشته حضور پر رنگ و باشکوهی داشته اند بازهم باحضور گسترده خود در روز جمعه، باعث اقتدار نظام و نا امیدی دشمنان شوند.

 

وی صیانت از آراء، امانت داری، بی طرفی و عدم جانبداری را  از اهم وظایف عوامل اجرایی دانست و افزود: صیانت از آرا و امانت داری باعث حضور مردم می شود و این امر نیز موجب خواهد شد تا مردم پشتوانه محکمی برای نظام و مسئولان و قطعا باعث ناامید شدن دشمن باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر زرند ۷ کرسی دارد که بر اساس آخرین آمار در این انتخابات برای هر کرسی ۹ نفر با یکدیگر رقابت می کنند.

 

خنجری بیان کرد: در چهار شهر زرند، خانوک، ریحان شهر و یزدان شهر ۱۲۲ شعبه اخذ رای و ۲۶۹ صندوق وجود دارد، از این تعداد ۴۵ شعبه در زرند و ۴۱ شعبه ثابت و چهار شعبه سیار است ضمن آنکه تعداد دو شعبه ثابت در شهر خانوک، چهار شعبه در یحان شهر که سه شعبه ثابت و یک شعبه سیار و در یزدان شهر نیز شش شعبه ثابت تعبیه شده است.

 

فرماندار زرند افزود: در مجموع ۵۷ شعبه شهری شامل پنج شعبه سیار و ۵۲ شعبه ثابت وجود دارد و در روستاهای بخش مرکزی نیز ۴۴ شعبه موجود خواهد بود، در روستاهای بخش مرکزی یزدان آباد نیز ۲۱ شعبه و ۳۹ صندوق سیار تبیین شده است.

 

خنجری اظهار داشت: نمایندگان منتخب فرماندار در کنار صندوق های اخذ رأی به منزله حضور شخص فرماندار می باشند و همکاری و تعامل با ایشان الزامیست.

 

فرماندار زرند با اشاره به اینکه امنیت انتخابات برعهده نیروی محترم انتظامی می باشد، تاکید کرد: نیروهای امنیتی حق هیچ گونه دخالتی در کار عوامل اجرایی را ندارد و همه عوامل اجرایی که در کنار صندوق هایی رأی گمارده شده اند، بایستی از یک ساعت قبل از شروع اخذ رأی تا پایان شمارش آراء و تنظیم صورت جلسات مربوطه در شعبه حضور داشته باشند.

 

خنجری اظهار کرد: توصیه می کنم مردم ولایت مدار شهرستان زرند از ابتدای ساعات رای گیری یعنی از ساعت ۸ صبح حضور به هم رسانند به ویژه در روستاها که شعب اخذ رای سیار است و امکان برگشت آنها وجود ندارد.

 

فرماندار زرند تصریح کرد: باتوجه به مسائل و ناامنی در کشورهای همسایه و اطراف ما، حضور پر رنگ مردم برای اقتدار نظام نیاز است و امیدوارم مردم بیدارتر از گذشته حضور پر رنگ داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۴ شهرستان زرند در انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۷۷ و هشت دهم درصد به عنوان بهترین نرخ مشارکت و با کمترین تنش در استان معرفی شد، خاطرنشان کرد: حضور پرشور هم از نظر شرعی و دینی مطلوب است و هم موجب مایوس شدن دشمنان و اقتدار نظام می شود.

 

به گزارش صدای زرند، جمعیت شهرستان زرند با ۴ شهر براساس سرشماری سال ۹۵، ۱۳۸ هزار و ۱۳۳ نفر است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/