نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس؛

از برکت نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری و دموکراسی در کشور نهادینه شده است/امروز انتخابات به عنوان نماد دموکراسی در کشور امری اجتناب ناپذیر است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: امروز انتخابات به عنوان نماد دموکراسی در کشور امری اجتناب ناپذیر است.

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری خامکانی” رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت سازی قرار داریم که قطعا می تواند در سرنوشت کشور در ابعاد ملی و محلی شهر و روستا اثرگذار باشد.

 

Amiri Zarand

 

امیری با بیان اینکه امروز از برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب ارزش‌های دینی و اسلامی، مردم سالاری و دموکراسی در کشور نهادینه شده است گفت: مردم از این حق اجتماعی و ملی به خوبی برخوردارند و مردم ایران پس از نزدیک به چهار دهه فراز و نشیب هایی در استفاده از این ظرفیت نظام را طی کرده اند تا به این مرحله رسیده اند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان خاطر نشان کرد: مردم طعم دولتمداری خوب را چشیده اند و تبعات دولتمداری ناکارآمد را هم به عینه لمس کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز انتخابات به عنوان نماد دموکراسی در کشور امری اجتناب ناپذیر است افزود: انتخابات در هر شرایطی خواه و ناخواه برگزار می شود و دولت شکل می گیرد.اما خوب یا بد آن کارآمدی یا ناکارآمدی آن ابتدا پای ما رای‌دهندگان است لذا امروز روز مردم است تا فردا روز عملکرد دولت یا شوراها باشد.

 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بر اساس آیه شریفه “اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم” هیچکس نباید به سرنوشت خود و آینده فرزندانش بی تفاوت باشد.

 

وی ادامه داد: نمیتوان امروز بی‌تفاوت یا در خانه نشست و یا بدون فکر و اندیشه رای داد و فردا گله مند باشیم. لذا قطعا مردم ما با تمام توان روز جمعه در انتخابات شرکت خواهند کرد و بر اساس مطالعات و بررسی‌های خود در کنار صندوق به تنهایی بین خود و خدای خود رای خواهند داد.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و شرایط جدیدی که در تعامل با دنیا باز کرده ایم و همچنین چالش هایی که در امر اشتغال و بیکاری جوانان در پیش داریم، حضور حداکثری مردم باعث نشاط و شادابی جامعه و ضامن اقتدار و امنیت ملی کشور می شود.

 

امیری افزود: ما مردمی متمدن، فرهیخته و دارای کشوری ثروتمند هستیم که اگر خوب مدیریت کنیم و کشور را به دست مدیرانی توانمند بدهیم قطعا رفاه را در کشور نهادینه می کنیم.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه ما مردمی مسلمان هستیم که قطعاً بعد از انتخابات نتیجه هرچه بود باید از روز بعد آن همدل و همزبان به دنبال ایرانی آباد و مقتدر و جوانانی شاغل و شاداب و با نشاط باشیم تصریح کرد: بعد از چند هفته رقابت که لازمه دموکراسی و مردم‌سالاری است البته اگر قواعد بازی سیاسی رعایت شود باید بدور از هرگونه تعصب و کینه ورزی همه به عنوان شهروندان مسئولیت پذیر دولت را در حل مشکلات یاری کنیم و دولت هم باید در چهارچوب قوانین برای حل مشکلات موجود تلاش مضاعف نماید.
انتهای پیام/ایسنا