فرماندار زرند در گفتگو با صدای زرند اعلام کرد:

۱۲۲ شعبه و ۲۶۹ صندوق، آماده پذیرایی از ۹۳ هزار و ۸۸ نفر واجد شرایط رای دادن در زرند / دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

خنجری فرماندار شهرستان زرند ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری و گسترده در انتخابات، گفت: امسال ۹۳ هزار و ۸۸ نفر در شهرستان زرند واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

فرماندار شهرستان زرند ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری و گسترده در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: امسال ۹۳ هزار و ۸۸ نفر در شهرستان زرند واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

 

خنجری فرماندار زرند


“حبیب الله خنجری” در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند، با اشاره به اینکه ۱۲۲ شعبه اخذ رای در شهرستان زرند دائر خواهد شد، اظهار داشت: ۹۳ هزار و ۸۸ نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان هستند که پیش بینی می شود مشارکت پرشوری را در این دوره از انتخابات خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۲ شعبه و ۲۶۹ صندوق نیز برای شهرستان زرند در نظر گرفته شده است، افزود: در شهرستان زرند خوشبختانه امنیت و آمادگی کامل برای برپایی انتخاباتی باشکوه برقرار است.

 

خنجری اضافه کرد: ۳ هزار نفر در این شهرستان کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده دارند تا زمینه انتخاباتی پرشور را در ۲۹ اردیبهشت‌ماه رقم بزنند.

 

وی با بیان اینکه فردا (۲۹ اردیبهشت‌ماه) همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح اخذ رای در سطح این شهرستان آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق ها هم از نظر شرعی و دینی مطلوب است و هم موجب مایوس شدن دشمنان و افزایش  اقتدار نظام می شود.

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت پرشور در انتخابات از مصادیق و نشانه های قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

 

فرماندار زرند ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری و حضور گسترده در انتخابات اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان زرند در دوره تبلیغات انتخاباتی با سلایق و علایق مختلف ظاهر شده اند این دوره از انتخابات با حضور حداکثری و پرشور مردم برگزار خواهد شد و فرد صالح برای ریاست جمهوری و افراد دلسوز و کارآمد برای شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهای این شهرستان انتخاب خواهند شد.

 

لازم به توضیح است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/