امام جمعه زرند:

درود بر مردم عزیز زرند برای این حماسه ای که امروز خلق کردند

امام جمعه زرند حضور مردم در شهرها و روستاهای شهرستان زرند را پرشور اعلام کرد و گفت: این انتخابات یک خون تازه ای در بدنه ی اجرایی کشور تزریق کرد که یک تحرک بزرگ در کشور ایجاد خواهد کرد که موجب می شود ایران اسلامی به سمت اهداف و آرمانهای انقلاب پیش برود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی طی گفتگویی به خبرنگار صدای زرند گفت: حضور مردم در شهرستان زرند یک حماسه بسیار بزرگ بود و مردم با لبیک به ندای رهبر انقلاب از همان ساعات ابتدایی روز پای صندوق ها حاضر شدند.

 

Ebrahimi EmamJome

 

وی حضور مردم در شهرها و روستاهای شهرستان زرند را پرشور اعلام کرد و گفت: این انتخابات یک خون تازه ای در بدنه ی اجرایی کشور تزریق کرد که یک تحرک بزرگ در کشور ایجاد خواهد کرد که موجب می شود ایران اسلامی به سمت اهداف و آرمانهای انقلاب پیش برود.

 

وی با بیان اینکه باید به این حضور حماسی مردم عزیز زرند درود فرستاد گفت: امروز مردم با عزتِ تمام و تمام قد ایستادند و یک نه بزرگ به دشمنان نظام و یک آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند.

 

وی در پایان گفتگو از تلاش های فرمانداری، هیات های اجرایی و نظارت و دستگاههای امنیتی (نیروی انتظامی، سپاه و بسیج) و همچنین دستگاههایی که در زمینه آموزش نحوه استفاده از دستگاه الکترونیک فعالیت کردند تشکر کرد و اظهارداشت: الحمدالله این امر تا این لحظه به خوبی و بدون مشکل درحال انجام می باشد و تمامی کارها به خوبی پیش رفته است و کوچکترین ناامنی وجود نداشته است.

 

انتهای پیام/