صدای زرند:

پیام تبریک شهردار زرند به اعضای جدید شورای اسلامی و تقدیر از حضور و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات

مهندس محمدی شهردار زرند طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه تقدیر کرد و به منتخبین جدید شورای اسلامی شهر تبریک گفت.

شهردار زرند طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه تقدیر کرد و به منتخبین جدید شورای اسلامی شهر تبریک گفت.

ahmad mohammadi shahrdar 951014 2

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” در این پیام آورده است: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم با شرکت در انتخابات سهم بزرگی در تعیین سرنوشت و اهداف خود دارند و ایران اسلامی سالهاست که با برگزاری انتخابات سالم فضای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی را فراهم کرده و مردم هم به نحو احسن از این فرصت استفاده کرده اند.

 

جا دارد به درگاه قادر متعال سر تعظیم فرود آوریم و به درگاهش سجده به جا آوریم چرا که عنایاتش را همواره شامل حال مردم عزیز شهر ما نموده است و بار دیگر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شهید پرور زرند دوشادوش سایر ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه و آگاهانه در انتخابات شورای اسلامی شهر زرند و ریاست جمهوری حماسه‌ای ماندگار و عظیم را در این خطه از ایران اسلامی رقم زدند.

 

انتخابات این دوره به دلایل زیادی از اهمیت بالاتری برخوردار بود که شوراها به عنوان پارلمان شهری نقش موثری در پیشرفت و توسعه شهرها دارند و مردم با بررسی عملکرد و برنامه نامزدها در روز انتخابات افراد اصلح را جهت حضور در پارلمان محلی انتخاب کردند.

 

و اینک تعامل شهرداری و شورا در جهت رفع مشکلات سطح شهر بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم با همفکری و برنامه ریزی مدون بتوانیم با همکاری اعضای جدید شورا در دوره پنجم گامهای اساسی در جهت توسعه و آبادانی سطح زرند برداریم.

 

اینجانب بر خود فرض دانسته به سهم خود از حضور یکایک مردم ولایتمدار شهر زرند که با عزمی راسخ و اقتدار مثال زدنی در پای صندوقهای رای حاضر شدند و نمایندگان خود را انتخاب نمایند تشکر و قدردانی نمایم. امید است با استعانت از خدای متعال در جهت پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی و اعتلای شهرمان گام برداریم.

 

انتهای پیام/