یادداشت - زکیه سلیمی/

گمانه زنی ها بر سر انتخاب شهردار زرند

صدای زرند – زکیه سلیمی : پس از پایان ماراتن انتخابات شورای شهر گمانه زنی ها بر سر ماندن شهردار فعلی زرند آغاز شده است‌

شهرداری زرند

 

صدای زرند – زکیه سلیمی : پس از پایان ماراتن انتخابات شورای شهر  گمانه زنی ها بر سر ماندن شهردار فعلی زرند آغاز شده است‌.

به همین بهانه نگاهی داشته باشیم به اهمیت و خصوصیات شهردار و شهرداری و به شرح آن بپردازیم. شهردار به عنوان یکی از شهری ترین مدیران یک شهر محسوب می شود و نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارد.

 

مردم از شهردارشان وابستگی جناحی نمیخواهند و به دنبال فردی هستند که بتواند در جهت عمران و آبادانی به دور از جناح های سیاسی گام بردارد. مهمترین وظیفه ی شهردار مدیریت است ؛ همچنین شهردار باید از بخش های مختلف جامعه ، مبانی اعتقادی و اداری و مولفه های اقتصادی آگاه باشد.

 

تاثیر شهرداری بر زندگی مردم  موجب شده است که انتقادات و پیشنهادات از سوی مردم و کارشناسان به این نهاد وارد گردد که یک مدیریت شهری موفق، بهره گیری از ایده های دیگران را برگ برنده میداند.

 

مدیریت اقتصادی در این سازمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به هزینه های بسیار و بودجه ی کم شهرداری ، بحث اقتصادی و مدیریت این حوزه را میتوان تاثیر گذار ترین عامل در انتخاب یک شهردار خوب و موفق تلقی کرد.

 

حال با توجه به آنچه مطرح شد ، تصمیم شورای جدید برای انتخاب شهردار چه میتواند باشد ؟!

 

محمدی ،شهردار فعلی که به گفته خود به دور از جناح های سیاسی در شهرداری حضور دارد؛ او که با چندین سال سابقه ی مدیریت و کارنامه درخشان خود در ۲ سال اخیر در شهرداری است آیا جای خود را باید به شخص جدیدی دهد؟

 

آیا اعضای پنجمین شورای شهر زرند برای عمل به وعده های انتخاباتی خود شهردار شدن را عامل تحقق این امر می دانند؟

 

در آخر ، باید منتظر ماند تا ببینیم رای شورا در خصوص ماندن یا نماندن احمد محمدی چگونه است!و آیا آنچه به نفع مردم است خواهد شد!؟

 

انتهای پیام/