معاون استاندار کرمان:

جهش ۲۵ درصدی صادرات استان کرمان محقق شدنی است/همکاری دستگاه های اجرایی در زمینه تدوین سند توسعه اشتغال استان کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: ما دو ماه از سال را از دست داده ایم اما جهش ۲۵ درصدی در صادرات استان کرمان شدنی است که باید این امر با برنامه ریزی محقق شود.

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا فتوت” صبح امروز اول خردادماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: ۲.۲ میلیارد دلار صادرات در سال گذشته در استان کرمان داشته ایم که با توجه به افزایشی که در سال جاری باید در این زمینه اتفاق بیفتد، باید همه همت ویژه ای داشته و اتاق بازرگانی برنامه ریزی اساسی در این زمینه داشته باشد.

 

mohammadreza fatot

 

وی افزود: ما دو ماه از سال را از دست داده ایم اما جهش ۲۵ درصدی در صادرات استان کرمان شدنی است که باید این امر با برنامه ریزی محقق شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در ادامه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در زمینه تدوین سند توسعه اشتغال استان همکاری داشته باشند.

 

به گزارش صدای زرند، در این جلسه “رضا اسماعیلی” مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: برای تدوین سند توسعه اشتغال استان جلسات مختلفی تشکیل و کار سنگینی در حال انجام است و تقاضا می کنیم دستگاه های اجرایی همکاری داشته باشند.

 

انتهای پیام/ایسنا