به گزارش صدای زرند؛

کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد و عوارض مخرب آن درشهرستان زرند برگزار شد

با توجه به آسیب شناسی معضل اعتیاد در جامعه و لزوم آگاهی کارکنان ادارات در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با شیوه های برخورد با افراد معتاد یک دوره آموزشی با حضور ابراهیمی کارشناس بهزیستی شهرستان زرند در محل شهرداری زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، به همت شهرداری  و همکاری اداره بهزیستی شهرستان زرند دومین کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی پیرامون مواد مخدر و قرص های روانگردان در محل شهرداری زرند با حضور کارکنان شهرداری این شهرستان برگزار شد.

 

kargah amozesh pishgiri az etiad


در این کلاس آموزشی علی ابراهیمی کارشناس اداره بهزیستی مضرات مسائل و مشکلات پیرامون اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و سنتی را تشریح کرد و گفت: ممکن است آشنایی و اعتیاد به مواد مخدر به آسانی و از یک سیگار شروع شود و به مرور زمان تا پیش آمدن مسائل و مشکلات خانوادگی که منجر به جرایم مختلف و حتی تا قتل اعضای خانواده پیش برود.

 

ابراهیمی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین جلسه هایی را اشاعه و ترویج آگاهی عمومی جامعه، پیشگیری از اعتیاد، بررسی علل عوامل گرایش به اعتیاد و ارایه راهکارهای عملی جهت عدم گرایش به مواد مخدر است.

 

وی همچنین به برنامه پیشگیری درخصوص قرص های روان گردان و ارائه نمونه های موجود در جامعه و اثرات مخرب آن برای جوانان اشاره کرد و گفت: این موضوع در بین قشر جوان شیوع پیدا کرده است و به شدت اعضای خانواده و دوستان استفاده کنندگان از قرص های روان گردان را تهدید می کند.

 
به گزارش صدای زرند، درپایان این کلاس آموزشی شرکت کنندگان سئولاتی مطرح نمودند که توسط مدرس بهزیستی شهرستان زرند به این سوالات پاسخهای مناسبی داده شد.

 

 

kargah amozesh pishgiri az etiad2

kargah amozesh pishgiri az etiad3

انتهای پیام/