مدیر آموزش وپرورش زرند:

جشن الفبا، جشن شکرگزاری به درگاه خالق یکتا است

کاظمی مدیر آموزش وپرورش زرند در آیین جشن الفبا دبستان خضراء، گفت: جشن الفبا در واقع جشن شکرگزاری به درگاه خالق یکتا و به شکرانه نعمت یادگیری، دیدن و شنیدن است.

مدیر آموزش وپرورش زرند در آیین جشن الفبا دبستان خضراء، گفت: جشن الفبا در واقع جشن شکرگزاری به درگاه خالق یکتا و به شکرانه نعمت یادگیری، دیدن و شنیدن است.

 

KHAZRA

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند  درآیین در جشن الفبا فارغ التحصیلان کلاس اول ابتدایی پیش دبستانی و دبستان دخترانه خضراء، با اشاره به اینکه برگزاری جشن شکرانه سواد آموزی برکت را در تعلیم و تعلم می افزاید، گفت: امروز خوشبختانه دانش آموزان ما با معنویت در کلاس های درس حاضر می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه جشن الفبا، اولین سال تجصیلی را برای کلاس اولی ها ماندگار و خاطره انگیزتر می کند، گفت: تقویت روحیه قدرشناسی، یادگیری و توانایی خواندن و نوشتن، نشاط اجتماعی و تکریم والدین از اهداف برگزاری جشن شکرگزاری است.

 

کاظمی خاطر نشان کرد: مراسم جشن الفبا در واقع جشن شکرگزاری به درگاه خالق یکتا و به شکرانه نعمت یادگیری، دیدن و شنیدن است.

 

مدیر آموزش وپرورش زرند همچنین با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان از ابتدای زندگی آموزشی و اجتماعی آنان، افزود: یقینا جشن الفبا سرآغاز آموزش مهارت های زندگی است و در واقع دانش آموزان گام اول را در آموختن الفبای زندگی برداشته اند.

 

“مهدیه جعفری” مدیر پیش دبستانی و دبستان دخترانه خضراء در این جشن، با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان از ابتدای زندگی آموزشی و اجتماعی آنان، گفت: به شکرانه اتمام یادگیری حروف الفبا و بهره مندی دانش اموزان از نعمت والای سواد  و با همکاری اولیاء دانش آموزان ونونهالان، جشن الفبای فارسی در این مدرسه با شعار شکر گزاری از لطف بیکران الهی در برخوردار شدن از نعمت خواندن و نوشتن در مجموعه فرهنگی ورفاهی فرهنگیان شهرستان زرند برگزار شده است.

 

وی هدف از برگزاری جشن دانایی موسوم به جشن الفبا را نمایش عملکرد و آموخته های دانش آموزان در اولین سال تحصیلی، تقویت روحیه قدرشناسی در دانش آموزان کلاس اول، شکرگزاری خداوند و سپاس از تلاش معلمان در مدرسه عنوان کرد.

 

جعفری افزود: امسال به لطف الهی وبرای اولین بار برای ۶۰دانش آموز دختر و پسر پیش دبستانی و ابتدایی با مشارکت مدرسه و اولیاء این جشن برگزار و عکس یاد بود و محصولات فرهنگی و آموزشی تهیه و به دانش آموزان اهدا شد. و این دانش آموزان در ۶ کلاس با ۹ مربی و معلم به تحصیل مشغول بودند.

 

گفتنی است، دانش آموزان با اجرای سرود و دکلمه شکر نعمت سوادآموزی را به جا آوردند و از زحمات معلمان دلسوز خود قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/