صدای زرند گزارش می دهد؛

نمایشگاه آثار ودستاوردهای دانش آموزان افتتاح شد

به همت دبستان وپیش دبستانی ایراندخت شهرستان زرند نمایشگاه آثار ودستاوردهای دانش آموزان ونونهالان این مدرسه افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند درحاشیه افتتاح این نمایشگاه با تقدیر از تلاش دانش آموزان گفت: : برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها، میدانی را برای نقش آفرینی دانش‌آموزان فراهم می‌کند که با هدایت و راهنمایی مربیان به فعالیت بپردازند.

eftetah namayeshgah irandokht

کاظمی اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها فرصتی فراهم می‌کند تا مسئولان بتوانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه از نزدیک شاهد فعالیت‌های دانش‌آموزان باشند.

 

وی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه دستاوردهای دانش آموزان ، ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان هنرمند، آشنایی اقشار جامعه با فعالیت های هنری دانش آموزان، تحقق شعار دانش آموز باوری و دانش آموز محوری می باشد .

 

“فاطمه توکلی” مدیر دبستان و پیش دبستانی ایراندخت نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه دانش آموزان ونونهالان دستاوردهای خودرا در ۵۰ غرفه به نمایش گذاشتند.

 

وی افزود: دانش آموزان ونونهالان این مدرسه آثار ودستاوردهای خود را در رشته های مختلف شامل سفال، خیاطی، کاردستی، نقاشی، آشپزی، کتاب سازی، باغبانی و نقاشی روی شیشه به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۵۲ دانش آموز ونونهال این مدرسه توسط ۱۰ مربی ومعلم آموزشهای لازم را فرا می گیرند.

 

انتهای پیام/