مدیر کل صدا و سیمای کرمان خبر داد:

بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه ویژه ماه رمضان در استان کرمان پخش می شود/کرمان در کشور به عنوان یک شهر قرآنی شناخته می‌شود

مدیر‌کل صدا‌ و‌ سیمای مرکز‌ کرمان گفت: در مجموع پخش حدود ۲۰ هزار دقیقه برنامه برای ماه‌ مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش صدای زرند، “احمد علیرمضانی” مدیر‌کل صدا‌ و‌ سیمای مرکز‌ استان کرمان صبح امروز در نشست‌ خبری با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان انتخابات را بزرگترین پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: با برگزاری با‌شکوه انتخابات، قدرت ملت بزرگ ایران به رخ جهانیان کشیده شد و پیروزی بزرگی برای نظام سلامی به‌دست آمد.

 

ramazan

مدیر‌کل صدا‌ و‌ سیمای مرکز‌ کرمان گفت: در این زمینه بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه از صدا‌ و‌ سیمای مرکز کرمان پخش شد و حضور ۷۳ درصدی مردم کرمان پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که مرکز، رسالت خود را درست انجام داده و انصافأ موفق بوده است.

 

وی به سوم‌ خرداد و آزاد‌سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در آستانه این روز ارزشمند قرار داریم، فتح خرمشهر معادلات را در جبهه‌ها به هم ریخت و سرنوشت جنگ را تغییر داد و طعم تلخ شکست را به صدام چشاند، این روز را به همه ملت ایران تبریک می‌گوییم.

 

علیرمضانی از برنامه‌های طراحی شده این سازمان برای ماه‌ رمضان گفت و عنوان داشت: جمع‌خوانی قرآن‌کریم را در ماه‌ مبارک امسال نیز داریم، این طرح در کرمان به‌قدری موفق است که در سال ۹۴ رتبه عالی را در کشور کسب کرد و در سال گذشته نیز با سه پله صعود در کشور به درجه ممتاز رسید.

 

وی افزود: اکنون کرمان در کشور به عنوان یک شهر قرآنی شناخته می‌شود، این برنامه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ ماه مبارک رمضان به صورت زنده روی آنتن سیما خواهد رفت و همزمان در صدای مرکز کرمان هم پخش می‌شود، شبکه سه، قرآن و شما نیز بخش‌هایی از آن را به تصویر می‌کشند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه از افطار تا سحر و از سحر تا افطار برای مخاطبان صدا و سیما برنامه داریم، عنوان کرد: ماه میهمانی، ویژه برنامه افطار سیما و ضیافت، ویژه برنامه صدا برای لحظه‌های افطار کرمانی‌هاست و همچنین سحرگاهان، تلویزیون ماه میهمانی را پخش کرده و برنامه به خدا نزدیک‌تر نیز برای رادیو طراحی شده است.

 

وی از برگزاری مجدد جنگ رمضان در ماه‌ رمضان امسال خبر داد و گفت: این برنامه که سال گذشته در قلعه‌‌گنج بسیار موفق برگزار شد، امسال نیز در برنامه‌های سیما وجود دارد اما تنها ۱۵ روز میهمان قلعه‌گنج خواهیم بود چرا که ۱۵ روز بعدی را برای ستاد دیه استان برنامه اجرا می‌کنیم و هدف، آزادسازی زندانیان غیرعمد استان هستند.

 

علیرمضانی بیان داشت: سخنرانی مذهبی همچون همیشه بعد از نماز ظهر و عصر در ماه مبارک نیز پخش می‌شود با این تفاوت که برای این ماه ویژه و متنوع‌تر است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از پخش مستند عطر‌ نذری برای نخستین‌بار در سیمای مرکز کرمان خبر داد و تصریح کرد: سریال‌های متناسب این ماه ارزشمند همچون گذشته پخش می‌شوند، اما مستند تولیدی مرکز کرمان را با عنوان عطر نذری در برنامه‌های رمضانی خود خواهیم داشت که علاوه بر آن مستند روزنه امید نیز در این دوران پخش می‌شود.

 

علیرمضانی همچنین از بخش خبر و ماه رمضان گفت و تصریح کرد: برنامه‌های بخش خبر شامل گزارش‌های ویژه‌ از مساجد، شب‌های قدر، ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) و دهه‌کرامت و روز اکرام، نماز عید سعید فطر و پوشش گسترده راهپیمایی بزرگ روز قدس هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۲۰ هزار دقیقه برنامه برای ماه مبارک رمضان داریم که ۱۲ هزار و ۲۳۵ دقیقه برای صدا و ۸ هزار و ۵۰۰ دقیقه نیز برای تصویر است.

 

انتهای پیام/فارس