معاون اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور؛

منابع مالی کمیته امداد استان کرمان سه برابر می شود

منابع مالی کمیته امداد در استان کرمان نسبت به پارسال ۳ برابر افزایش می یابد.

به گزارش صدای زرند،”محمد امید” معاون اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور در سفر یک روزه به شهربابک گفت : در سال جاری تصمیم داریم که منابع مالی کمیته امداد را در استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر کنیم .

 

mohammad omid

 

امید در حاشیه بازدید از روستای صخره ای میمند و کارگاه فیروزه تراشی مدد جویان کمیته امداد اظهار داشت: افرادی که طرح هایی در زمینه های مختلف گردشگری ، صنایع دستی ، کشاورزی و صنعت و دامداری دارند می توانند با ارائه طرح خود به این نهاد از تسهیلات بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۴۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد در کشور خارج شده‌اند، تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که از سال گذشته آغاز شده و در حال اجرا است طرح‌های خورشیدی در استان کرمان است که این استان پیشتاز این حرکت در سطح کشور است.

 

امید خاطرنشان کرد: کمیته امداد منابع خوبی برای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد تخصیص داده است که در سال ۹۶ منابع اعتبار توسط مجلس شورای اسلامی به دو برابر افزایش پیدا کرده و امسال نیز ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 
“جواد صادقی” مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت : پارسال ۱۹ میلیارد ریال برای اشتغال زایی از منابع قرض الحسنه تسهیلات در اختیار مدد جویان شهرستان شهربابک قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ صدا و سیما