صدای زرند گزارش می دهد؛

رژه موتوری بسیجیان سپاه پاسداران در زرند برگزار شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت سپاه پاسداران و شهرداری و آژانس بی سیم ۱۸۴۰ رژه موتوری بسیجیان سپاه پاسداران با حضور بیش از ۹۰ موتور سوار و مسئولین شهرستانی از بوستان شهدا تاگلزار شهدا این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زرند در آیین رژه موتوری بسیجیان در این شهرستان گفت: برپایی این رژه در سالروز آزادسازی خرمشهر به منظور ارج نهادن به نام و یاد شهدای فتح خرمشهر در شهرستان انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سوم خرداد یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که حضرت امام (ره) در شان این روز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 
وی اظهار داشت: این روز یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتها منطقه حمایت می شد از پای در آورد و کام ایرانیان دلاور را برای همیشه شیرین کند.

 
شاهرخی سوم خرداد را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس شهرستان زرند که همیشه مایه سربلندی ایران بوده و هستند تبریک گفت.

 

rejeh motori960303 1

rejeh motori960303 2

rejeh motori960303 3

rejeh motori960303 4

rejeh motori960303 5

rejeh motori960303 6

 

انتهای پیام/