حجت‌الاسلام ابراهیمی، خطیب نماز جمعه زرند:

توجه به اشتغال جوانان، توجه به حفظ امنیت و آرامش کشور است

امام جمعه زرند گفت: توجه به اشتغال جوانان توجه به حفظ امنیت و آرامش کشور است. اگر جوانان کشور اشتغال نداشته باشد به مرور از جمهوری اسلامی ناامید می شود و این موضوع برای کشور خطرناک است.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور همیشگی و پرشور مردم ولایی و انقلابی این شهر و به امامت حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

Ebrhimi EmamJomeZarand SSZ65sdبه گزارش صدای زرند حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و تشکر از حضور ۸۷ مردم زرند، اظهارداشت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای پشتوانه ی محکمی برای نظام است و مردم به وظیفه شرعی خود عمل کردند اما اکنون رئیس جمهور منتتخب و اعضای شوراها باید به وعدهایشان جامعه عمل بپوشانند.

 

وی نگاه غرب به شیوخ حاشیه نشین خلیج فارس را نگاهی برای سر کیسه کردن آن ها دانست و گفت: دشمن برای کشور ما هم نقشه هایی کشیده است و با ناامن کردن و ایجاد جنگ در اطراف کشور ما قصد دارد آسایش و آرامش داخلی کشور را به هم بزند. دولتمردان و مسئولان ما باید بهوش باشند و با تکیه بر قدرت داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان و توجه به تولید ملی جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

 

امام جمعه زرند همچنین گفت: توجه به اشتغال جوانان توجه به حفظ امنیت و آرامش کشور است. اگر جوانان کشور اشتغال نداشته باشد به مرور از جمهوری اسلامی ناامید می شود و این موضوع برای کشور خطرناک است.

 

حجت اسلام ابراهیمی با عرض تبریک پیشاپیش ماه رمضان، ماه بندگی خدا، به همه مومنین در مورد فضیلت این ماه گفت: ماه رمضان ماه خداوند است، ریشه همه تحولات و بخشش ها و رحمت بی کران خداوند از این ماه بندگی شروع و درب های جهنم در این ماه بسته و شیطان در این ماه در غل و زنجیر است.

 

وی افزود: رسول خدا (ص) این ماه را بشارت داده است و فرمودند «ماه رمضان ماه خداست که اولش رحمت، وسطش مغفرت و آخرش دعاهای انسان مستجاب و انسان را از آتش جهنم نجات می دهد». لذا قدر این ماه را بدانید و از لحظات آن برای عبادت استفاده کنید.

 

انتهای پیام/