صدای زرند:

منتخبین پنجمین شورای شهر زرند پاسخ می دهند: شهردار برود یا بماند؟!

پس از گذشت یک هفته از این رقابت سرنوشت ساز، حال اما و اگرها بر سر ماندن شهردار فعلی زرند آغاز شده شده است در ادامه اظهار نظر منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زرند در خصوص ماندن یا رفتن محمدی شهردار کنونی زرند که از ایشان سوال شده است را بخوانید.

انتخابات شورای  شهر با شکوه و حضور حداکثری مردم به پایان رسید و آرای مردم حضور ۷ کاندیدای منتخب در پنجمین شورای اسلامی شهر زرند را تعیین کرد.

 

صدای زرند – زکیه سلیمی زرندی: شورای جدید در حالی شکل گرفت که اعضای آن متشکل از حزب ها و و لیست های انتخاباتی مختلف است. این در حالی است که به گفته خودشان با اهداف و برنامه ریزی هایی در تمامی امور شهری وارد این عرصه شده اند.

 

Mohammadi Shahrdar Zarand 1

پس از گذشت یک هفته از این رقابت سرنوشت ساز، حال اما و اگرها بر سر ماندن شهردار فعلی زرند آغاز شده است. از شورایی که هنوز چند ماه به تشکیلش مانده است پرسش هایی در این خصوص می شود و شهروندان علاقه مندند که نظر افراد برگزیده در انتخابات را به تغییر یا ماندن شهردار بدانند.

 

در ادامه اظهار نظر منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زرند در خصوص ماندن یا رفتن محمدی شهردار کنونی زرند که از ایشان سوال شده است را بخوانید.

 

فرهاد اسدی: اگر منافع شهر ایجاب کند که محمدی بماند تمام قد از او دفاع میکنم.

 

فرهاد اسدی در گفتگوی خود با صدای زرند در خصوص الزام تغییر شهردار در آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: اینکه می پرسید شهردار فعلی برود میگویم فعلاً نه!

 

اسدی با بیان اینکه شورای چهارم و شهردار باید گزارشی را در خصوص عملکرد شهرداری ارائه دهند، تصریح کرد: ماندن و رفتن شهردار نیازمند کار تحقیقاتی است. فوراً نمی توان گفت که تغییر شهردار از اولین اقدامات ماست.

 

وی با اشاره به اهداف و برنامه ریزی های انتخاباتی اش در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زرند، گفت: در برنامه ام یک هدف دارم و آن هم منافع شهر است، اگر منافع شهر ایجاب کند که شهردار بماند تمام قد از او دفاع میکنم، اگر هم منافع بر نماندن شهردار باشد یک دقیقه هم نباید بماند.

 

ایرج رحمانی: تغییراتی در مدیریت کلی شهرداری خواهد بود / تغییرات به نفع مردم است

 

ایرج رحمانی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زرند در این باره گفت: شهر نیازمند تغییرات اساسی است، قطعاً تغییراتی در سیستم شهرداری خواهیم داشت.

 

او تاکید کرد: موافق تغییرات در مدیریت کلی شهرداری هستیم و این تغییرات قطعی و به نفع مردم است.

 

سیدرسول تهامی: شورای چهارم تصمیمی بر تغییر ندارد / شهردار و شورا باید برنامه هایشان همسو باشد

 

منتخب پنجمین شورای اسلامی شهر زرند در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر وی در خصوص تغییر شهردار فعلی توسط شورای جدید گفت: در این باره برنامه های چهارساله ما ارائه می شود و باید دید شهردار می تواند برنامه هایش را با ما همسو کند یا خیر.

 

سید رسول تهامی با اشاره به برنامه محور بودن شورای جدید گفت: وقتی  که شورایی برنامه محور شد به تبع آن شهردار هم باید برنامه محور باشد.

 

تهامی با توجه به اینکه عضو چهارمین دوره شورای شهر زرند نیز هست اظهار داشت: شورای چهارم تصمیمی بر تغییر شهردار فعلی ندارد.

 

وی این را هم گفت: اگر فرد قوی تری برای جایگزینی شهردار باشد احتمال تغییر وجود دارد.

 

سید عباس تهامی: با توجه به تجربه گذشته تغییر شهردار را اشتباه میدانم

 

دیگر عضو شورای جدید شهر زرند با اشاره به اشتباه دانستن تغییرات شهردار در دوره ی قبلی گفت: در دوره قبل پس از ورودمان به شورا، اقدام به تغییر مهندس عسکری شهردار وقت کردیم که بزرگترین اشتباه مان بود.

 

سید عباس تهامی اظهارداشت: پس از تصمیم گیری به عزل عسکری ابتدا گزینه ای جایگزین ایشان نشد و با جابجایی و عزل آن مشکلات ما خیلی بیشتر شد که ضربه ی بزرگی به سیستم شهرداری وارد کرد.

 

تهامی با بیان اینکه بهترین گزینه ای که می تواند شهردار باشد کسی است که در شهرداری کار کرده باشد، افزود: بهترین حالت، بررسی برنامه های شهردار فعلی است و در صورت عدم تطابق با رویه ی شورا باید به دنبال تغییر شهردار باشیم.

 

عباس ایرانمنش: موافق تغییر شهردار فعلی نیستم / ضعف ها قابل برطرف کردن است

 

عباس ایرانمنش با تاکید بر اینکه با تغییر شهردار فعلی موافق نیستم، اظهارداشت: شهردار کنونی تجربیاتی کسب کرده و توانایی هایی را نشان داده است. شاید انتقادهایی بر او وارد باشد اما می تواند شهر را با کمک اعضای شورا درست کند.

 

ایرانمنش با بیان اینکه شهردار فعلی نقاط مثبت فراوانی دارد، افزود: نظر شورا قابل احترام و ضعف ها قابل برطرف کردن است اما قطعاً همراه با اکثریت اعضا هستم.

 

وی به سرانجام نرسیدن طرح ها در دوره قبل را ناشی از نابسامانی شورا دانست و تصریح کرد: این دوره افراد خوبی وارد شورا شده اند و در دوره قبل مشکل اصلی شورا عدم انسجام و همفکری بود.

 

برهانی نژاد: شهردار فعلی تنها گزینه ای است که می تواند خودش را نشان دهد

 

مهدی برهانی نژاد با اشاره به اینکه محمدی می تواند گزینه ای برای شهردار بعدی باشد، اظهار داشت: شهردار فعلی تنها گزینه ای است که می تواند خودش را نشان دهد چون می داند برنامه های اعضا چیست.

 

برهانی ادامه داد: همه ی کاندیداهای منتتخب برنامه داشتند و شهردار می تواند همسو با برنامه های اعضای شورا برنامه های خود را ارائه دهد.

 

وی در ادامه این را هم گفت: شهردار فعلی گفته است که در یک سال اول کار، وقتش را صرف شناخت شهرداری کرده است و حال می طلبد مهندس محمدی بیاید برنامه های خودش را اجرایی کند.

 

وجیهه زمانی: شهردار فعلی کارنامه ی درخشانی دارد / معتقدم مدیریت کلی حاکم بر شهرداری باید تغییر کند

 

وجیهه زمانی در خصوص عملکرد شهردار فعلی زرند گفت: قطعاً همه ی مشکلات را نمی توان گردن شهردار انداخت و با این کمبود بودجه ای که هست شهردار زیاد مقصر نیست.

 

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای موجود در شهر گفت: در کلیت سیستم شهرداری و شورای شهر مشکلات خاصی وجود داشته است که نتوانستد آنگونه که انتظار داشتند کار شود.

 

زمانی در ادامه افزود: شهردار فعلی کارهای درخشانی نیز انجام داده است که اگر بخواهیم نادیده بگیریم به دور از انصاف است.

 

وی با اشاره به یکی از وعده های انتخاباتی اش مبنی بر معیارهای ارزیابی شهردار گفت: معتقدم شهردار باید متخصص و روحیه ای جهادی داشته باشد، و این توانایی ها در شهردار فعلی وجود دارد.

 

او همچنین افزود: برای انتخاب شهردار هدفم متقاعد کردن اعضای شورا و پافشاری بر نظر شخصی ام است، اما در نهایت این ۷ نفر هستند که تصمیم نهایی را می گیرند.

 

زمانی این را هم گفت: اگر نظر شورا بر این باشد که مهندس محمدی شهردار باشد ما مشکلی نداریم اما من معتقدم مدیریت کلی حاکم بر شهرداری باید تغییر کند.

 

انتهای پیام/