صدای زرند گزارش می دهد؛

شعبه زراوند بانک رفاه کارگران زرند افتتاح شد

صبح امروز شعبه زراوند بانک رفاه کارگران در راستای دسترسی آسان و ارائه خدمات بهینه به مشتریان با حضور مسئولین شهر زرند افتتاح گردید.

به گزارش صدای زرند، بهمن آرمان مدیرعامل بانک رفاه کارگران شعبه زراوند شهر زرند با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان ساخت:یکی از اقدامات مهم بانک رفاه در رابطه با اقتصاد مقاومتی، حرکت در مسیر بانکداری جامع شامل بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی خرد است.

 

eftetah bank refah kargeran felestin960306 8

 

وی اظهار داشت: تقارن افتتاح بانک رفاه کارگران در اولین روز ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم و امید داریم که به میمنت این ایام نورانی شعبه ما جایی برای گشایش مشکلات شهرستان باشد.

 

وی با بیان اینکه این شعبه بانک رفاه کارگران یکی از زیباترین شعب بانکی شهرستان است و حق مردم این است که از بالاترین کیفیت بانکداری برخوردار باشند گفت: مسئولین باید نگاه ویژه ای به سیستم بانکداری و این شعبه جدید بانک رفاه کارگران داشته باشند.

 

وی ابراز داشت: بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی یکی از بانک های پاکدست بوده است و ما باید در طرح تسهیلات رفع تولید و کارگشایی یکی از بهترین بانک ها در سطح استان نیز باشیم.

 

گفتنی است شعبه زراوند بانک رفاه کارگران با کد (۱۱۴۲) از امروز ۶ خرداد ماه آماده خدمات‌رسانی به مشتریان شهرستان زرند است، این شعبه در خیابان فلسطین،جنب کوچه فلسطین ۱۰ واقع شده است.

 

eftetah bank refah kargeran felestin960306 1

eftetah bank refah kargeran felestin960306 2

eftetah bank refah kargeran felestin960306 3

eftetah bank refah kargeran felestin960306 4

eftetah bank refah kargeran felestin960306 5

eftetah bank refah kargeran felestin960306 6

eftetah bank refah kargeran felestin960306 7

eftetah bank refah kargeran felestin960306 9

 

انتهای پیام/