رئیس پلیس راهور زرند خبر داد:

فوت جوان ۲۶ساله بر اثر واژگونی خودروی پراید در زرند

سرگرد خادمی پور رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی زرند از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در اثر بی احتیاطی و فوت راننده جوان در این شهرستان خبر داد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی زرند از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در اثر بی احتیاطی و فوت راننده جوان در این شهرستان خبر داد.

 

khademi 1


سرگرد”رضا خادمی پور” در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۰۴:۲۸ بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد واژگونی خودروی پراید در میدان جهاد ،ماموران پلیس راهور،کلانتری ۱۱به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس راهور مشخص گردید خودروی پراید به علل نامعلومی به جدول های میدان برخورد و پس از انحراف دچار واژگونی گردیده که در نتیجه راننده خودرو به علت شدت جراحات ناشی از تصادف در دم جان سپرده که جسد متوفی توسط عوامل اورژانس ۱۱۵به بیمارستان منتقل گردید.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را عدم توانایی در کنترل خودرو ناشی از تخطی سرعت غیر مطمئنه توسط راننده دانستند.

 

سرگرد خادمی پور از شهروندان عزیز خصوصا جوانان خواست، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

 

انتهای پیام/