رئیس اتاق اصناف زرند در گفتگو با صدای زرند:

نرخ زولبیا و بامیه در زرند اعلام شد

با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقاضای مردم برای تهیه‏ ی زلوبیا و بامیه شیرینی مرسوم این ماه، اتاق اصناف شهرستان زرند نرخ جدید زلوبیا و بامیه را اعلام کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان زرند گفت: زولبیا و بامیه درجه یک با قیمت ۹۵ هزار ریال در زرند عرضه می شود.

زلویبا

“حسین نظری” رئیس اتاق اصناف شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اعلام نرخ عرضه زولبیا و بامیه ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان اظهار داشت: زولبیا و بامیه از جمله شیرینی هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان با استقبال روزه داران مواجه می شود.

 

وی با اشاره به این نکته که باید زولبیا و بامیه از مراکز معتبر و مجاز خریداری شود، ادامه داد: شهروندان باید زولبیا و بامیه مورد نیاز خود را از مراکز معتبر که تحت نظارت قرار دارند، خریداری کنند.

 

رییس اتاق اصناف زرند با اشاره به قیمت انواع زولبیا و بامیه در این شهرستان اضافه کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، قیمت هر کیلو زلوبیا درجه‎ی یک ۹۰ هزار ریال، زلوبیا و بامیه‎ی درجه‎ی یک ۹۵ هزار ریال و بامیه‎ی درجه‎ی یک ۱۰۰ هزار ریال در شهرستان زرند عرضه می شود.

 

گفتنی است، شهروندان می‏توانند در صورت مشاهده‏ ی هرگونه تخلف در خصوص قیمت و کیفیت زلوبیا و بامیه از سوی واحدهای صنفی، با شماره ‏ی ۱۲۴ (ستاد خبری) یا ۳۳۴۳۷۲۷۲ یا ۳۳۴۳۲۸۴۰ تماس بگیرند و مراتب را اطلاع دهند.

 

nerkh zolobia

 

انتهای پیام/