نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس:

انتظار داریم «رزم حسینی» تا استقرار دولت جدید به فعالیتشان در استانداری کرمان ادامه دهد

امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از آقای رزم حسینی خواهش کردیم و انتظار داریم که تا استقرار دولت جدید و تعیین تکلیف کابینه جدید کماکان به فعالیت خودشان در استانداری کرمان ادامه دهند تا بعد از آن بتوانیم با مشخص شدن نحوه کار وزارت کشور، تصمیم درستی را برای مردم استان کرمان بگیریم.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از آقای رزم حسینی خواهش کردیم و انتظار داریم که تا استقرار دولت جدید و تعیین تکلیف کابینه جدید کماکان به فعالیت خودشان در استانداری کرمان ادامه دهند تا بعد از آن بتوانیم با مشخص شدن نحوه کار وزارت کشور، تصمیم درستی را برای مردم استان کرمان بگیریم.

HosseinAmiri

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” رییس مجمع نمایندگان استان کرمان، پیرامون خبر استعفای استاندار کرمان گفت: از تصمیم استعفای آقای رزم حسینی اطلاع نداشتیم اما امروز با مذاکره ای که با ایشان داشتیم طبق فرموده خودشان ظاهرا از چند ماه قبل چنین تصمیمی داشته اند.

 

وی ادامه داد: ما از ایشان خواهش کردیم و انتظار داریم که تا استقرار دولت جدید و تعیین تکلیف کابینه جدید کماکان به فعالیت خودشان در استانداری کرمان ادامه دهند تا بعد از آن بتوانیم با مشخص شدن نحوه کار وزارت کشور، تصمیم درستی را برای مردم استان کرمان بگیریم.

 

انتهای پیام/

ایسنا