فرمانده انتظامی زرند:

توصیه و هشدار فرمانده انتظامی زرند در خصوص ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی زرند ضمن تبریک حلول ماه نورانی رمضان المبارک به آحاد ملت مسلمان و مؤمن ایران اسلامی خصوصا همشهریان عزیز و یادآوری لزوم رعایت شئون این ماه مبارک، با اعلام آمادگی مجدانه برای ایفای نقش قانونی و شرعی خود در تأمین نظم و امنیت و ارایه خدمات انتظامی به همشهریان گرامی مواردی تأکید و بیان داشت.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی زرند ضمن تبریک حلول ماه نورانی رمضان المبارک به آحاد ملت مسلمان و مؤمن ایران اسلامی خصوصا همشهریان عزیز و یادآوری لزوم رعایت شئون این ماه مبارک، با اعلام آمادگی مجدانه برای ایفای نقش قانونی و شرعی خود در تأمین نظم و امنیت و ارایه خدمات انتظامی به همشهریان گرامی موارد ذیل را مورد تأکید قرار داد:

 

سرهنگ نورعلی چوگانی


سرهنگ چوگانی اظهار داشت: انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش های اخلاقی، هنجارهای دینی و به ویژه عفاف و حجاب در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود. بدیهی است، با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

 
این مقام انتظامی تصریح کرد: براساس احکام نورانی اسلام، مسافران و بیماران از روزه داری معاف می باشند، لیکن لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

 
وی اشاره کرد: مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، ایستگاه راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات کنند اما سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا هنگام افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند.

 
وی بیان داشت: فرماندهی انتظامی زرند نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه در زمان افطار و شب های قدر توجه کرده و اقدامات لازم را در این زمینه به عمل خواهد آورد.

 

فرمانده انتظامی زرند در پایان ضمن تاکید بر مراقبت و حفظ وسایل منزل و اشیاء قیمتی خاطر نشان کرد: در صورت ترک منزل ایام ماه مبارک رمضان بمدت طولانی جهت سرکشی و استفاده خدماتی به افراد مطمئن بسپارید حتی الامکان درب اتاقهای داخل ساختمان قفل و فقط کلید درب ورودی ساختمان و درب اصلی را به افراد مذکور بسپارید.

 
وی ابراز داشت:  لیست اشیاء قیمتی و اموال دارای شماره سریال را در دفاتر ثبت سریال یا در برگه ای یادداشت نموده و در جای امنی قرار داده تا چنانچه سرقتی اتفاق افتاد از آن بهره برداری شود .

 
وی یاد آور شد: شماره و مشخصات لوازم خانگی خود از قبیل لوازم صوتی و تصویری ، فرش ، جواهرات تابلو نقاشی ، اشیاء عتیقه و گرانبها دقیقاً در دفترچه یادداشت و در صورت امکان با تهیه عکس جهت شناسائی و دستیابی مجدد به آنها را در صورت پیدایش آسانتر نمائید.

 

انتهای پیام/