فرماندار رفسنجان:

عمده مشکلات استاندارد سازی در جاده رفسنجان – زرند است

فرماندار رفسنجان با تاکید بر لزوم استانداردسازی جاده رفسنجان – زرند گفت: در بحث جاده‌های شهرستان عمده مشکلات در جاده‌های سرچشمه، زرند و نوق است.

به گزارش صدای زرند، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: در بحث جاده نوق با پیگیری هایی که انجام شد، حدود پنج کیلومتر اول آن دوبانده شده و پنج کیلومتر بعدی نیز پیمانکار مشغول شده و گفتیم تا ۲۰ کیلومتر جلو برود. معاون پارلمانی وزیر راه نیز در بازدیدی که داشت قول مساعد داد که جاده نوق را بتوانیم تمام(دوبانده) کنیم تا تلفات آن کاهش یابد.

 

farmandar rafsanjan

 

وی افزود: در بحث روستاهای مسیر جاده نوق نیز تقریباً عمده روستاهای در مسیر، در محدوده روستا بلوار شده و علائم راهنمایی نصب شده است ضمن اینکه جاده نوق- بافق نیز در حال انجام و انجام عملیات آسفالت است.

 

وی بیان داشت: در جاده رفسنجان به زرند باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فکر اساسی کند، زیرا رفع مشکل این جاده از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان امکان پذیر نیست و باید در سطح ملی پیگیری شود.

 

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: سطح اعتبارات ما پایین است و برای این شهرستان رقم قابل‌توجهی نیست، بنابراین باید در حوزه راه‌ها ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری موقعیت خاص شهرستان رفسنجان را گزارش کنند و اعتبارات را جذب کنند تا بتوانیم اقداماتی انجام دهیم.

 

ملانوری با اشاره به خطرساز بودن جاده رفسنجان به زرند، تصریح کرد: اگر در این جاده پرتردد اتفاقی برای خودرویی پیش آید، هیچ جایی برای توقف نیست که آن را برطرف کند، بنابراین باید برای استاندارد بودن این جاده همت گماشت.

 

انتهای پیام/