باحضور 9 تیم;

مسابقات فوتسال جام رمضان در زرند آغاز شد + جدول

مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زرند شب گذشته با حضور ۹ تیم مختلف در سالن ۲۲ بهمن این شهرستان آغاز شد.

مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زرند با حضور ۹ تیم مختلف در سالن ۲۲ بهمن این شهرستان آغاز شد.

به گزارش صدای زرند، در این مسابقات، ۹ تیم از شهرستان زرند در دو مرحله به صورت دوره‌ای و حذفی در سالن ۲۲ بهمن این شهرستان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 

مسابقات فوتسال جام رمضان زرند از شب گذشته با انجام دو دیدار کار خود را آغاز کرد، در نخستین دیدار تیم فوتسال شهدای اصناف با نتیجه ۵ بر ۲ تیم شهدای سیریز را شکست داد.

 

تیم فوتسال امور انتظامی زیسکو در دومین دیدار توانست ۲ بر ۱ مقابل تیم روغن دلیجان (قدمگاه) به برتری برسد.

 

گروه اول این مسابقات را شامل تیم‌های فوتسال شهدای بهاآباد، الماس کویر، اتحادیه پوشاک و کک سازی زیسکو است و گروه دوم این مسابقات نیز با حضور تیم‌های اصناف، امور انتظامی زیسکو، روغن دلیجان (قدمگاه)، شهدای سیریز و شیرین سرای نگین تشکیل شده است.

 

این مسابقات در دور مقدماتی به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و دور دوم آن حذفی خواهد بود و تا پایان ماه مبارک رمضان بازی‌ها در سالن ۲۲ بهمن زرند واقع در خیابان مطهری ادامه خواهد داشت تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

 

طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است مسابقه نهایی در شب عید سعید فطر برگزار شود و به تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان  زرند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

جدول برنامه مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار زرند – خرداد ۹۶

 

futsal ramazan zarand96

 

انتهای پیام/