دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش می کنند

امام جمعه زرند با بیان این که دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی تلاش می کنند گفت: هفته وحدت می تواند نمادی ارزشمند برای وحدت بین مسلمانان باشد.

صدای زرند: بصدای زرنده گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور عصر دوشنبه در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی آیین هفته وحدت در دفتر امام جمعه زرند افزود: هفته وحدت نقش تاثیرگذاری در تحقق وحدت و همدلی مسلمانان جهان دارد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره لزوم وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: مسوولان با هوشیاری با کسانی که وحدت مسلمانان را بر هم می زنند، برخورد کنند.

وی میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و بر برگزاری هرچه باشکوه تر آیین هفته وحدت تاکید کرد.

امام جمعه زرند تاکید کرد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری آیین های هفته وحدت در شهرستان بکار گرفته و به بهترین نحوه ممکن جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شود.

وی گفت: همگان باید در برگزاری برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی در سطح شهرستان همت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هم در این نشست گفت: همزمان با ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت، ویژه برنامه های مولودی خوانی و جشن و شادی در مساجد و تکایای شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ عبدالمجید زمانی، با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته از روحانیون و سخنرانان خواست محور سخنرانی ها در این ایام، اهمیت هفته وحدت باشد.

حجت الاسلام حسنی رییس اداره تبلیغات اسلامی زرند هم اظهار کرد: دشمن قصد دارد با ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعه به وحدت بین مسلمانان آسیب بزند.

برگزاری آیین باشکوه جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفتمان های دینی در مدارس، شب شعر میلاد رسول مهربانی، محافل انس با قرآن در نقاط مختلف شهرستان و اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای هفته وحدت در شهرستان زرند اعلام شد.

انتهای پیام /