به مناسبت ماه مبارک رمضان;

برگزاری مسابقات بیلیارد رنکینگ استانی به میزبانی شهرستان زرند

مسابقات بیلیارد رنکینگ استانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان زرند در حال برگزاری است.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقات بیلیارد رنکینگ استانی در شهرستان زرند در حال برگزاری است.

BILIAR

 

به گزارش صدای زرند، صبح امروز مهندس محمدی شهردار زرند در بازدید از مسابقات بیلیارد استان که به میزبانی زرند در حال برگزاری است اطهار داشت: نمی خواهیم ورزش شهرستان رو به عقب برگردد و دنبال همکاری با همه نهادها ورزشی  هستیم. سعی داریم ورزش شهرستان را در همه زمینه ها تقویت نماییم.

 

شهردار زرند گفت: بیلیارد ورزشی است که می تواند به تقویت  ذهن و تحرک جسمانی جوانان و نوجوانان کمک ویژه ای نماید.

 

مهندس احمد محمدی اظهارداشت: امیدواریم با گسترش این ورزش در شهرستان زرند جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را به ویژه در ایام تابستان به بهترین نحو ممکن پر نمایند.

 

صادق ضیاءالدینی مسئول باشگاه زرند بیلیارد ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس محمدی شهردار و مهندس توحیدی مدیر کارخانه ذغالسنگ زرند از شرکت ورزشکاران شهرستانهای بم، زرند، رفسنجان، سیرجان و کرمان در این دوره از مسابقات خبر داد.

 

ضیاءالدینی از عضویت ۳۰۰ نفر از جوانان زرند در باشگاه زرند بیلیارد خبر داد و گفت: رشد این ورزش در چند سال اخیر خوب بوده است و امیدواریم مدیران شهرستاان حمایت بیشتری از این ورزش بکنند.

 

شایان ذکر است این مسابقات از رده رنگکینگ استان می باشد و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. این مسابقات با اسپانسری کالای برق نوین در باشگاه زرند بیلیارد خیابان شهدای محراب در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/